کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

احتمال بازگشت خودروهای فرانسوی به بازار ایران


کد خبر : ۶۷۰۷۵یکشنبه، ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷:۴۷۲۹۸۲۸ بازدید

رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی از مذاکره قطعه‌سازان ایرانی با فرانسوی‌ها خبر داد و گفت: تحریم‌های اخیر امریکا قطعا ابدی ...
احتمال بازگشت خودروهای فرانسوی به بازار ایراناحتمال بازگشت خودروهای فرانسوی به بازار ایران

رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی از مذاکره قطعه‌سازان ایرانی با فرانسوی‌ها خبر داد و گفت: تحریم‌های اخیر امریکا قطعا ابدی نیست. برای بازگشت خودروهای فرانسوی به ایران در تلاش هستیم.

رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است خودروسازان فرانسوی دوباره به ایران بازگردند؟ گفت: اخیرا طی سه هفته گذشته با رئیس انجمن قطعه‌سازان فرانسه دیدار و گفت‌وگویی داشتیم. تحریم‌ها قطعا ابدی نیستند و ما هم درصدد هستیم تا برای توسعه همکاری‌ها ارتباطامان را مجدد برقرار کنیم.

محمدرضا نجفی‌منش افزود: در سفر اخیرمان به فرانسه قرار شد قطعه‌سازان فرانسوی در بهمن ماه در راس هیاتی وارد ایران شوند. از سوی دیگر قطعه‌سازان ایرانی تفاهمنامه‌ای با انجمن قطعه‌سازان فرانسوی در زمینه همکاری‌های فی ما بین و افزایش رفت و آمد هیات‌ها جهت توسعه فعالیت‌ها دارند که در این نشست اخیر درباره احیای این نوع قراردادها مذاکراتی کردیم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا ممکن است رنو دوباره وارد بازار خودرو ایران شود؟ اظهار کرد: در این شرایط با افزایش تحریم‌های امریکا رو به رو هستیم. به هر حال برای بازگشت خودروهای فرانسوی به ایران در تلاش هستیم. خوشبختانه هنوز ارتباط ما با فرانسوی‌ها قطع نشده و در صدد هستیم تا ارتباط‌مان را در صنعت خودروسازی با طرف فرانسه زنده نگه داریم.

منبع: تجارت‌نیوز



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها