کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

درآمد پزشکان فاقد کارت‌خوان را ازمنابع دیگر شناسایی میکنیم


کد خبر : ۶۶۸۶۲دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲:۱۴۲۴۹۲ بازدید

رئیس سازمان امور مالیاتی با بیان این که موافق معافیت مالیاتی بیمه های عمر و زندگی نیستیم، درباره پزشکان متخلفی که برخلاف قانون، کارتخوان نصب ...

رئیس سازمان امور مالیاتی با بیان این که موافق معافیت مالیاتی بیمه های عمر و زندگی نیستیم، درباره پزشکان متخلفی که برخلاف قانون، کارتخوان نصب نکردند تصریح کرد ما از روش های دیگر به درآمدهای آن ها دسترسی داریم و در صورت ارائه اظهارنامه خلاف واقع، جریمه سنگینی در انتظار آن ها خواهد بود.

به گزارش ایران جیب از مهر، امیدعلی پارسا روز یک شنبه در حاشیه دیدار با شرکت های بیمه درباره حذف معافیت مالیاتی بیمه ها گفت: همه به دنبال معافیت های مالیاتی هستند و این طور نمی توان کشور را اداره کرد. رئیس سازمان امور مالیاتی افزود: همان طور که صنعت بیمه ما مشکلات خاص خود را دارد نظام مالیاتی کشور نیز مسائل خاص خود را پیش رو دارد. این در شرایطی است که کل مالیات دریافت شده کشور ۸ درصد کل درآمدهای اقتصاد است که با این میزان از مالیات اداره کشور ممکن نیست.

وی با اشاره به این که تمام واحدهای اقتصادی به دنبال معافیت از پرداخت مالیات هستند، تصریح کرد: هم اکنون در اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم که در مجلس در حال بررسی است، پیشنهاد شده تا بیمه های عمر و زندگی مشمول پرداخت مالیات شوند.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور درباره مالیات پزشکانی که کارتخوان نصب نکرده اند نیز گفت: ما با استفاده از منابع اطلاعاتی دیگر، به میزان درآمد پزشکانی که دستگاه کارتخوان را در مطب خود نصب نکرده یا از آن استفاده نکرده باشند، دسترسی خواهیم داشت. پارسا گفت: در خرداد سال آینده که اظهارنامه های مالیاتی پزشکان به سازمان امور مالیاتی ارائه شود ما آن را با منابع اطلاعاتی خود تطبیق می دهیم و در صورت تناقض جرایم سنگینی بر آن ها اعمال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی پزشکان مکلف به نصب دستگاه کارتخوان در مطب های خود هستند و کسانی که آن دستگاه ها را نصب نکرده باشند به طور قطع مشمول پرداخت جرایمی خواهند شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها