کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از شاسی بلند جذاب آستون مارتین


کد خبر : ۶۶۶۳۹دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹:۵۲۱۱۵۹۱ بازدید

آستون مارتین اولین شاسی‌بلند خود را همزمان در پکن، پایتخت چین و شهر بورلی هیلز در ایالت کالیفرنیا در آمریکا رونمایی کرد.
رونمایی از شاسی بلند جذاب آستون مارتینرونمایی از شاسی بلند جذاب آستون مارتین

آستون مارتین اولین شاسی‌بلند خود را همزمان در پکن، پایتخت چین و شهر بورلی هیلز در ایالت کالیفرنیا در آمریکا رونمایی کرد.

آستون مارتین DBX با الهام از مدل‌های اسپرت کارخانه طراحی شده است. موتور هشت سیلندر ماشین ساخت AMG، بخش خودروهای اسپرت مرسدس-بنز است و ۵۴۲ اسب بخار قدرت دارد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر ماشین ۴/۵ ثانیه و حداکثر سرعتش ۲۹۵ کیلومتر در ساعت است.

این ماشین با قیمت پایه ۱۹۰هزار دلار از تابستان آینده به بازار عرضه خواهد شد و با شاسی‌بلندهای بنتلی و لامبورگینی رقابت می‌کند. فراری هم قرار است تا دو سال دیگر یک مدل شاسی‌بلند به بازار عرضه کند که به این جمع اضافه خواهد شد.

8hqdvartuz3i2l1zurpp.jpg

آستون مارتین که در ماه‌های اخیر با مشکلات مالی فراوان و کاهش فروش روبرو بوده، امیدوار است بتواند با D‌BX رونق را دوباره به کارخانه برگرداند. این کارخانه سالانه حدود شش هزار و ۵۰۰ دستگاه ماشین می‌فروشد و پیش‌بینی می‌کند فروشش با DBX تا سه سال دیگر به ۱۴ هزار دستگاه در سال برسد.

برای رسیدن به این هدف، آستون مارتین روی خریداران زن حساب زیادی باز کرده است. برای این که ماشین تا حد امکان مناسب سلیقه زنان طراحی شود، طراحان مشتری ایده‌آلی برای آن تصور کردند که زنی چهل ساله است که در غرب آمریکا زندگی می‌کند.

طراحان این زن را شارلوت نامیدند و ماشین را با توجه به نیازهای او طراحی کرده‌اند. آستون مارتین همچنین در مراحل مختلف از مشاوران زن کمک گرفت و گروه‌های مختلفی از زنان را برای نظرسنجی به کارخانه دعوت کرد.

اگرچه نیمی از مشتریان آستون مارتین در چین زن هستند، اما به طور کلی زنان تنها ده درصد خریداران آستون مارتین را تشکیل می‌دهند.

76003mdqz7seshn3rjy.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها