کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در پایان معاملات اولین روز کاری هفته بازار سهام


کد خبر : ۶۶۵۴شنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷:۵۶۱۹۳۸ بازدید

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت 300 واحدی به رقم 71822 واحد رسید و ارزش روز بازار هم به رقم 325 هزار میلیارد تومان نزدیک شد؛ همچنین طی ماه‌های اخیر ...

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت 300 واحدی به رقم 71822 واحد رسید و ارزش روز بازار هم به رقم 325 هزار میلیارد تومان نزدیک شد؛ همچنین طی ماه‌های اخیر تک‌سهم‌های بازار در کانون توجه سرمایه‌گذاران بوده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با افت 300 واحدی به کانال 71 هزار واحد بازگشت که سرمایه‌گذاری غدیر،‌ گروه مپنا، هلدینگ تاپیکو، ایران خودرو، مخابرات، ملی صنایع مس ایران و سایپا بیشترین تأثیر منفی را داشتند.

در مجموع شاخص‌های منتخب نیز به وضعیت قرمز درآمده و روند کاهشی را تجربه کردند.

در معاملات امروز بورس تهران سرمایه‌گذاران بیشتر به سهام‌های کوچک بازار توجه کرده و بیشترین افزایش قیمت در این گروه از نمادها رقم خورد به طوری که شیر پاستوریزه پگاه خراسان، کابل البرز، معادن بافق، کاشی و سرامیک حافظ، درخشان و لامیران بیشترین افزایش قیمت را داشتند.

در فرابورس هم شاخص با افت یک واحدی به 809 واحد رسید که پتروشیمی زاگرس، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، پتروشیمی خراسان، کویرتایر و فولاد ارفع بیشترین تأثیر منفی را داشتند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها