کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رشد قیمت‌ آهن‌آلات در روزهای بارانی


کد خبر : ۶۶۴۵۸چهارشنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴:۰۰۹۳۶۷ بازدید

قیمت آهن آلات و مصنوعات فولادی در روزهای بارانی اخیر افزایش چشمگیری داشته است بطوری که رخدادهای اخیر نیز موجب شده تا شتاب ...
رشد قیمت‌ آهن‌آلات در روزهای بارانیرشد قیمت‌ آهن‌آلات در روزهای بارانی

آهن‌پرایس- قیمت آهن آلات و مصنوعات فولادی در روزهای بارانی اخیر افزایش چشمگیری داشته است بطوری که رخدادهای اخیر نیز موجب شده تا شتاب افزایش قیمت ها بیش از پیش گردد.

آنچه که بیش از همه این روزها شنیده می شود، ادامه دار بودن این روند افزایشی می باشد و با توجه به رشد نسبی قیمت ها در بورس کالا، گویی هنوز هم بازار میل به تداوم افزایش قیمت ها دارد. طی روزهای اخیر جو روانی ناشی از رشد قیمت ها محرک اصلی بازار بود که سبب گشت هیجان افزایش قیمت در بازار مصنوعات فولادی اوج بگیرد؛ اگرچه داده های مشابه دیگری نیز به افزایش نرخ در بازار کمک کرد. نوسان قیمت دلار یک محرک روانی برای بازار بشمار می رود که باید آن را جدی گرفت گرفت زیرا اگر قیمت دلار آزاد وارد یک فاز کاهشی شود، یکی از محرک‌های اصلی رشد قیمت‌ها از کار می‌افتد. به گزارش آهن پرایس، با توجه به فصل و شرایط آب و هوایی ممکن است مشکلات حمل‌ونقل افزایش یابد که نقل و انتقال آزادانه کالا را محدود خواهد کرد.

از سوی دیگر کاهش کیفیت مصنوعات فولادی را هم باید جدی گرفت و اگر این فاز افزایشی به هر دلیلی متوقف شده و جو روانی موجود در بازار هم تعدیل شود باید منتظر رخدادهای جدیدی از سمت عرضه محصولات با کیفیت پایین‌تر باشیم. تا کنون بخش مهمی از پتانسیل افزایش قیمت ها در بازار آزاد مستهلک شده ولی این موضوع به معنی توقف رشد قیمت ها نمی باشد. افزایش قیمت تیرآهن، قیمت میلگرد آجدار و قیمت ورق سیاه از جمله افزایش های مهم این روزهای بازار آهن می باشد. اکنون با توجه به اما و اگرهای بنزینی اهالی بازار، چهره ی جدیدی در بازار ترسیم شده است و این مورد اثرگذاری خاص خود را بر بازار جا گذاشته است؛ در صورتی که با توجه به وضعیت آب و هوایی شمار مصرف کننده نهایی در بازار به حداقل رسیده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها