کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خروج 22 میلیارد دلار توسط یکی از نزدیکان احمدی‌نژاد


کد خبر : ۶۶۱۳۰یکشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲:۳۴۳۰۹۷ بازدید

نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس درخصوص اظهارات اسحاق جهانگیری مبنی بر خروج ۲۲ میلیارد دلار ارز برای کنترل قیمت ارز در دولت سابق، اظهار داشت اولین بار که من این موضوع را در قالب مصاحبه‌ای با یک سایت معروف مطرح کردم.

ایران نوشت: نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس درخصوص اظهارات اسحاق جهانگیری مبنی بر خروج ۲۲ میلیارد دلار ارز برای کنترل قیمت ارز در دولت سابق، اظهار داشت اولین بار که من این موضوع را در قالب مصاحبه‌ای با یک سایت معروف مطرح کردم.

بعد از یک ساعت، آن خبر از روی سایت حذف شد و مسئولان آن سایت خبری گفتند، از طرف یک نهاد نظارتی با ما تماس گرفتند و مجبور به حذف این خبر شدیم، این در شرایطی بود که من تمامی اسناد مربوط به موضوع را در اختیار داشتم.

غلامعلی جعفرزاده  افزود: سخنان آقای جهانگیری در زمینه خروج ۲۲ میلیارد دلار از کشور در دولت سابق برای مبارزه با افزایش قیمت ارز، درست است و ما خیلی قبل‌ترها نیز از این موضوع خبر داشتیم. یکی از اتهاماتی که منجر به محاکمه یکی از اطرافیان محمود احمدی‌نژاد شد، همین موضوع خروج ۲۲ میلیارد دلار ارز از کشور بود. نهادهای نظارتی به این موضوع ورود کرده‌اند، اما نباید انتظار داشت که به صورت گسترده‌ای این موضوعات را رسانه‌ای کنند، زیرا یک استدلال‌هایی پشت این قضیه وجود دارد و جنبه‌های دیگر آن باعث شده است که نتوانسته‌اند این مسأله را رسانه‌ای کنند.

جعفرزاده  گفت که اسناد و مدارک لازم در این باره را در اختیار دارد و آنها را ارائه می کند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها