کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چگونه در سفر با تور کیش ماشین اجاره کنیم؟


کد خبر : ۶۶۱۰۵شنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴:۴۸۱۲۰۰ بازدید

با این که دیگر این روزها استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی که در انواع مختلفی هم هستند، کاملا فراگیر شده است اما برخی از مسافرینی که با تور کیش سفر می کنند تمایل دارند که وسیله ای ...

با این که دیگر این روزها استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی که در انواع مختلفی هم هستند، کاملا فراگیر شده است اما برخی از مسافرینی که با تور کیش سفر می کنند تمایل دارند که وسیله ای برای رفت و آمد در شهر و به صورت موقتی داشته باشند تا هر زمانی که تمایل داشتند، به هر جایی که دوست دارند، بروند.

اجاره ماشین یا به اصطلاح رنت کار در کیش (rent car)، دقیقا راهکاری است که این دسته از مسافرین تور کیش می توانند با استفاده از آن سفر راحت تری را در کنار مواردی مثل رزرو هتل کیش و خرید بلیط هواپیما کیش را تجربه کنند. برای اجاره ماشین در کیش قوانین مشخصی وجود دارد که با توجه به آن ها شما می توانید به راحتی این امر را تحقق بخشید.

قوانین اجاره ماشین برای مسافران تور کیش

برای اجاره اتومبیل در کیش لازم است تا مدارکی همچون؛ کارت ملی، اصل گواهینامه ی معتبر رانندگی و یک فقره چک و یا پول نقد به عنوان ضمانت به شرکتی که قصد دارید تا از آن ماشین اجاره کنید، ارائه دهید. بعد از این که صحت مدارک ارائه شده توسط شما به موسسه ای که تصمیم دارید از آن ماشین تهیه کنید تایید شد، قراردادی بین شما و موسسه ی مربوطه منعقد خواهد شد.

نکته ی اولی که دانستن آن برای مسافرین تور کیش الزامیست این است که ماشینی که دراختیار شما قرار داده می شود، بدون راننده است و تنها هزینه ی اجاره ی ماشین از شما دریافت خواهد شد. مدت زمان اجاره ی هر ماشینی در کیش، 24 ساعت است. همچنین می توانید برای بنزین زدن از کارت سوخت هوشمند خود استفاده نمایید.

توجه داشته باشید، موسسه ای که برای اجاره ی ماشین در نظر گرفته اید حتما عضو مجتمع رنتکاران کیش باشد و دارای مجوزهای لازم برای وجاهت فعالیت قانونی خود باشد.

یکی از نکات مهم دیگری که درباره ی اجاره اتومبیل در سفر با تور کیش وجود دارد این است که با وجود این که هزینه ی اجاره تمامی اتومبیل ها در یک جدول ارائه می شوند اما با این حال ممکن است گاهی اوقات برخی از آن ها موجود نباشند و یا این که دچار افزایش و یا کاهش قیمتی شده باشند.

در ضمن از شروط موسسات اجاره اتومبیل کیش است که چه برای محلی ها و چه برای مسافران تور کیش تقریبا برابر با هزینه ی اجاره ی یک روز اتومبیل از متقاضی دریافت می گردد تا به مدت 3 روز حداقل و 10 روز حداکثر، نزد موسسه ای که از آن ها ماشین را اجاره کرده اید، به صورت امانی باقی می ماند. علت این امر نیز این است که اگر احتمالا فردی که ماشین را اجاره کرده دچار تخلفات راهنمایی و رانندگی شده بود، هزینه ی جرایم پرداخت شود. اگر هم که هیچ تخلفی اتفاق نیفتاده بود، پس از مشخص شدن وصعیت خلافی ماشین، مبلغ دریافت شده کاملا پس داده می شود.

با تور کیش سفر می کنید؟ این موارد را بخوانید

● در سفر با تور کیش زمانی که رانندگی می کنید به هیچ عنوان آلودگی صوتی ایجاد ننمایید زیرا، کاملا خلاف قانون این جزیره است.

● حتما در حین رانندگی کمربند ایمنی خود را ببندید.

● به دوربین های کنترل سرعت و عوامل نامحسوس راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشید.

● از داخل اتومبیل خود به بیرون زباله پرتاب نکنید.

● در مناطق تفریحی و سیاحتی، حداکثر سرعت مجاز 50 کیلومتر بر ساعت است.

● مسافرین تور تور کیش توجه داشته باشند که میزان نرخ هزینه جریمه ها در کیش، 2 برابر دیگر مناطق می باشد.

● می توانید برای سفر با تور کیش به وبسایت الی گشت مراجعه کرده و همزمان با خرید بلیط هواپیما کیش و رزرو هتل کیش سفر خوب و بی دردسری را برای خود تدارک ببینید.

منبع : ویرلن



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها