کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جایگزین پراید با قیمتی کمتر از 20 میلیون تومان عرضه شود


کد خبر : ۶۶۰۸۶شنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳:۱۳۲۳۳۹۹ بازدید

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید خودروی جایگزین پراید و پژو 405 باید با قیمت کمتر از 20 میلیون تومان به بازار عرضه شود تا اقشار ...
جایگزین پراید با قیمتی کمتر از 20 میلیون تومان عرضه شودجایگزین پراید با قیمتی کمتر از 20 میلیون تومان عرضه شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید خودروی جایگزین پراید و پژو 405 باید با قیمت کمتر از 20 میلیون تومان به بازار عرضه شود تا اقشار کم درآمد و فقرا نیز توان خرید خودرو را داشته باشند.

نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت و گو با خانه ملت درباره افزایش قیمت پراید در روزهای اخیر، گفت: تیم اقتصادی دولت را اقتصاددانان لیبرال تشکیل می‌دهند و این افراد نیز معتقدند تمام مردم سرمایه‌دار بوده و از وضعیت قشر پایین جامعه، فقرا، افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) و کارگران بی اطلاعی هستند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: کارگران و فقرا نیز به خودرو نیاز دارند تا بتوانند همانند سایر افراد از وسیله نقلیه شخصی برای سفر یا انجام امور روزانه استفاده کنند و به دیگران نیازمند و وابسته نباشند.

خودروسازان متناسب با توان مالی اقشار مختلف جامعه خودرو تولید کنند

وی اظهار کرد: خودروسازان باید متناسب با توان مالی تمام اقشار جامعه به تولید خودرو بپردازد تا بتواند از یک سو انتظار و توقع افراد توانمند را برطرف کرده و از سوی دیگر نیاز فقرا را پاسخ دهند.

ضرورت تولید خودرو 20 میلیون تومانی برای اقشار کم درآمد جامعه

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه برای اقشار پایین و متوسط جامعه باید خودرو 20 میلیون تومانی تولید شود، اضافه کرد: برای توقف تولید پراید باید به شرایط مردم نیز توجه کرد چراکه اگر تولید پراید نیز متوقف شود، مردم نمی توانند خودرویی گرانتر خریداری کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در صورت توقف خط تولید پراید، باید خودرویی ایمن با قیمتی کمتر از پراید برای فقرا، کارگران و کشاورزان تولید شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها