کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصاویر جدید هیوندای آزرا 2020 به همراه جزییات فنی


کد خبر : ۶۶۰۳۱پنجشنبه، ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰:۳۲۱۸۷۸۲ بازدید

کمپانی خودروسازی هیوندای روز گذشته و در کشور خود، نسخه جدید سدان لوکس آزرا (گرنجور) را با انتشار تصاویر رسمی و در قالب یک ...
تصاویر جدید هیوندای آزرا 2020 به همراه جزییات فنیتصاویر جدید هیوندای آزرا 2020 به همراه جزییات فنی

کمپانی خودروسازی هیوندای روز گذشته و در کشور خود، نسخه جدید سدان لوکس آزرا (گرنجور) را با انتشار تصاویر رسمی و در قالب یک نسخه فیس لیفت معرفی کرد.

به گزارش ایران جیب از پرشین خودرو، باتوجه به انتشار تصاویری جاسوسی از خودروی جدید "هیوندای آزرا" در هفته های گذشته که جزییات آن در پرشین خودرو مورد بررسی قرار گرفت، این انتظار وجود داشت که شرکت خودروسازی هیوندای درست همانند خودروی نسل جدید سوناتا، ورود به یک نسل جدید را برای خودروی "هیوندای آزرا" هم برنامه ریزی کرده است و تغییرات بسیار زیاد این اتومبیل هم چنین موضوعی را در ذهن مخاطب خود می کاشت، اما با معرفی رسمی این خودرو در کشور کره جنوبی و انتشار جزییاتی محدود از آن، مشخص شد که خودروی جدید هیوندای آزرا نه در قالب یک خودروی نسل جدید، بلکه به عنوان یک خودروی فیس لیفت معرفی شده است تا نیمه دوم عمر این برند را در نسل ششم آغاز کرده و تا سه سال دیگر ادامه دهد.

8pko9nc5bnmrhfxoipr3.jpg

نسل ششم هیوندای آزرا در سال 2016 میلادی معرفی شد و حالا با رسیدن به روزهای پایانی سال 2019 میلادی و گذشت تقریبا سه سال از عرضه این برند در نسل ششم، تولید و عرضه یک نسخه جدید از این اتومبیل در بازارهای جهانی به شدت احساس می شد تا نیمه دوم این نسل آغاز شده و همچنین فرصتی در اختیار هیوندای قرار دهد تا به توسعه و طراحی نسل جدید این برند بپردازد.

pdog01rgvkrovuq86d.jpg

چیزی که با انتشار تصاویر نسخه جدید هیوندای آزرا مشخص است، شباهت این خودرو به نسل جدید هیوندای سوناتا و پیروی از تغییرات هیوندای و دریافت زبان طراحی جدید این شرکت خواهد بود، هرچند در نسل های گذشته تغییرات زیادی میان هیوندای سوناتا و هیوندای آزرا دیده نمی شد، اما حالا با ورود هیوندای سوناتا به یک نسل جدید، فرصتی فراهم شد تا برند آزرا خود را از دیگر برادرش جدا کرده و طراحی اختصاصی خود را داشته باشد.
 

enkhtkokjkfzch180wdg.jpg

حال به رغم اینکه هیوندای آزرا در قالب یک نسخه فیس لیفت معرفی شده است، اما تغییرات بسیار زیاد آن را می توانیم درست همانند ورود به یک نسل جدید بدانیم که در تمامی قسمت های داخل و خارج کابین خود متحمل تغییرات چشمگیری شده است که می توانید جزییات آن را در تصاویر شاهد باشید.

هیوندای موتورز کره جنوبی اضافه می کند که این خودرو با یک موتور بنزینی 2.5 لیتری و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و اگر به دنبال یک گزینه اقتصادی هستید، یک سیستم محرک هیبریدی هم برای مشتریان کره ای در نظر گرفته شده است که متشکل از یک موتور 2.4 لیتری بنزینی متصل به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و همچنین یک موتور الکتریکی 38 کیلوواتی می شود که نیروی خود را از باتری های لیتیوم یونی دریافت خواهد کرد. علاوه بر این مشتریان امکان سفارش یک موتور پایه گازسوز 3 لیتری LPG را هم خواهند داشت.

w3uihra9c1e7zu7n655.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها