کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شروعی دوباره برای میتسوبیشی


کد خبر : ۶۵۹۹۸سه شنبه، ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰:۴۰۸۹۳۷ بازدید

میتسوبیشی در تدارک ساخت نسل جدیدی از شاسی‌بلند کوچک خود، ASX است. این کارخانه در نمایشگاه توکیو کانسپتی رونمایی کرد که تصویری ...
شروعی دوباره برای میتسوبیشیشروعی دوباره برای میتسوبیشی

میتسوبیشی در تدارک ساخت نسل جدیدی از شاسی‌بلند کوچک خود، ASX است. این کارخانه در نمایشگاه توکیو کانسپتی رونمایی کرد که تصویری از این مدل جدید را که قرار است دو سال دیگر به بازار عرضه شود نمایش می‌دهد.

می-تک (MI-TECH) ماشینی دو نفره و بدون سقف است تا بر جوان‌پسند بودن مدل جدید میتسوبیشی تاکید کند. هم‌زمان چراغ‌ها و جلوپنجره ماشین همراه با گلگیرهای اغراق‌شده نشان می‌دهد این ماشین ظاهری خشن خواهد داشت.

میتسوبیشی با این ماشین فن‌آوری هیبرید-الکتریکی تازه‌ای هم معرفی کرده‌ است.

در فن‌آوری هیبرید-الکتریکی، باتری‌ها را می‌توان هم به طور مستقیم شارژ کرد و هم یک موتور بنزینی یا دیزل باتری‌های ماشین را شارژ می‌کند. به این ترتیب ماشین می‌تواند مسافت بیشتری از ماشین‌های الکتریکی حرکت کند.

میتسوبیشی در سیستم هیبرید-الکتریکی می‌-تک، به جای استفاده از موتور بنزینی یا دیزل از یک ژنراتور توربینی استفاده کرده است. این ژنراتور می‌تواند علاوه بر بنزین و گازوییل با سوخت‌های دیگر از جمله الکل و نفت سفید هم کار کند.

نیروی ژنراتور به چهار موتور الکتریکی منتقل می‌شود که روی هر چرخ قرار دارد. مهندسان کارخانه می‌گویند این سیستم هنوز در مراحل اولیه طراحی است، اما هدفشان این است که در بلند مدت از آن در شاسی‌بلندهای کوچک کارخانه استفاده کنند.

میتسوبیشی امیدوار است بتواند با عرضه مدل‌های جدید سال‌های بحرانی دهه گذشته را پشت سر گذاشته و دوباره به دوران اوج خود بازگردد.

این شرکت در سال ۲۰۱۶ اعتراف کرد که در اعلام مصرف سوخت ماشین‌هایش تقلب کرده است.

پس از ضربه‌ای که این رسوایی به فروش شرکت زد، میتسوبیشی به ائتلاف خودروسازی نیسان-رنو پیوست و حالا با استراتژی تازه برای ساخت ماشین‌های شاسی‌بلند امیدوار است دهه آینده میلادی را با موفقیت آغاز کند.

علاوه بر نسل جدید ASX، میتسوبیشی تا سه سال آینده نسل تازه‌ای از شاسی‌بلند بزرگ‌تر آوت‌لندر را هم به بازار عرضه خواهد کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها