کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پیش‌بینی روند قیمت آهن‌آلات در بازار


کد خبر : ۶۵۹۷۷دوشنبه، ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳:۲۳۵۱۵۹ بازدید

عدم ثبات بازار در روزهای اخیر و تداوم روند صعودی قیمت ها، سیگنالی به جز عدم مهندسی صحیح در عرضه محصولات را به ذهن متبادر ...

آهن پرایس- عدم ثبات بازار در روزهای اخیر و تداوم روند صعودی قیمت ها، سیگنالی به جز عدم مهندسی صحیح در عرضه محصولات را به ذهن متبادر نمی کند. از این رو پیشنهاد می‌شود که فعالان به عنوان رعایت جوانب احتیاطی؛ رویه تعادلی در حفظ موجودی انبار بر اساس حجم ورود و خروج انبار، چرخه فعالیت کسب و کار و تجدید موجودی های خود را در نظر بگیرند و هم چنین به تغییرات فصلی و شرایط محیطی حاکم بر بازار تا حد ممکن از بروز و انجام رفتارهای هیجانی پرهیز نمایند، چراکه بنابر دلایلی که استدلال منطقی برای کاهش قابل توجه قیمت ها در بازار وجود ندارد؛ دلیلی نیز برای افزایش قیمت محصول نهایی بیش از این در این بازار دیده نمی شود و توجیه منطقی برای این رفتار وجود ندارد.

شنیده های بازار میلگرد آجدار تا این لحظه عمدتا حاکی از ثبات در اکثر مبادی و گاها با افزایش اندکی در حدود  ۱۰ الی ۲۰ تومانی همراه بوده است از این رو فعالان بازار معتقدند که بازار با تکرار رفتار مشابه ای همچون روز گذشته برای این محصول مواجه خواهد بود.

به گزارش آهن پرایس، در حوزه قوطی پروفیل نیز آغاز هفته ای با ثبات را تجربه کرده اما رفته رفته سیر صعودی قیمت ها دامن گیر این بخش نیز شد به طوری که روز گذشته شاهد افزایشی ۵۰ تومانی به ازای هر کیلو در این محصول بوده ایم.

البته نوسانات قیمت ورق نیز در نابه سامانی بازار آهن بی تاثیر نبوده است. به گزارش آهن پرایس رکود حاصل از افزایش قیمت، کم از ثبات قیمت در بازار نداشته است و این شوک های قیمتی که هم چنان برای آن ها دلیل منطقی یافت نشده، نتوانسته سبب رونق بازار، افزایش حجم معاملات و قدرت خرید متقاضیان منتظر در صف خرید گردد.

بنابراین بازار نه کشش افزایش قیمت را در شرایط کنونی داشته و نه انگیزه ای برای برگشتن به قیمت های سابق،  چرا که قیمت های قبل نیز جاذبه ای برای متقاعد کردن خریداران برای بازگشت به بازار را نداشته اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها