کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خودروهای ناقص ایران خودرو تا دی ماه امسال به صفر میرسد


کد خبر : ۶۵۹۵۳دوشنبه، ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹:۱۰۷۱۰۰ بازدید

آمارخودروهای ناقص کف کارخانه ایران خودروکه تکمیل آن ازروزهای ابتدایی خردادماه در دستور کار این خودروساز قرار گرفته نشان می دهد،تاپایان آبان ماه ...
خودروهای ناقص ایران خودرو تا دی ماه امسال به صفر میرسدخودروهای ناقص ایران خودرو تا دی ماه امسال به صفر میرسد

آمار خودروهای ناقص کف کارخانه ایران خودروکه تکمیل آن ازروزهای ابتدایی خردادماه در دستور کار این خودروساز قرار گرفته نشان می دهد، تاپایان آبان ماه به کمتر از ۳۰ هزار دستگاه و دردی ماه سال جاری به صفر خواهد رسید.

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودروبا بیان این مطلب گفت : این موفقیت با همدلی و همراهی زنجیره تامین و تلاش کارگران خطوط تولید بدست آمده است .

وی با اشاره به آهنگ روبه رشد تولید و روند کاهشی خودروهای دارای کسری قطعه اظهارداشت :‌ تجاری سازی محصولات از روزانه ۱۱۹۰ دستگاه درهفته آخر مرداد ماه به ۱۵۴۰ دستگاه در هفته اول آبان ماه رسیده که این روند افزایشی تولید ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل ایران خودرو خاطر نشان ساخت : گروه صنعتی ایران خودرواز ابتدای سال جاری تاکنون موفق به تولید ۲۰۲ هزار و ۸۷۹ هزار دستگاه انواع خودرو سواری و وانت شده و با توجه به این که روند تامین و تولید در این خودروساز شتاب گرفته انتظار می‌رود تعداد تولید روزانه تا دی ماه به مرز دوهزار دستگاه برسد.

وی تاکیدکرد : اجرای تعهدات معوق و تحویل خودروها در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در نهایت رضایت ذی‌نفعان هدف اصلی گروه صنعتی ایران خودرو است که تمامی تلاش و همت مجموعه کارکنان این خودروساز در مسیر تحقق این هدف قرار دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها