کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پرشکایت‌ترین اپراتور تلفن همراه کدام است؟


کد خبر : ۶۵۸۹۳شنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱:۳۴۹۵۸۹ بازدید

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گزارشی به مقایسه آمار شکایات مشترکین از اپراتورهای موبایلی کشور در حوزه تلفن همراه در ...
پرشکایت‌ترین اپراتور تلفن همراه کدام است؟پرشکایت‌ترین اپراتور تلفن همراه کدام است؟

ایلنا- سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گزارشی به مقایسه آمار شکایات مشترکین از اپراتورهای موبایلی کشور در حوزه تلفن همراه در بازه زمانی مهرماه نسبت به شهریور ماه سالجاری پرداخته است. بررسی این گزارش نشان‌ می‌دهد بیشترین شکایات ثبت شده در حوزه تلفن همراه مربوط به اپراتور "همراه اول" با رشد 35.6 درصدی می‌شود.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر طبق تعداد تیکت‌های ثبت شده در سامانه سپاس به مشترکین در هفت حوزه کاری امکان طرح شکایت را فراهم کرده است. این حوزه‌ها شامل؛ اینترنت، تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات ستی، تشعشعات، دفاتر پیشخوان دولت و سرویس خدمات ارزش افزوده می‌شود.

در بین حوزه‌های نامرده شده تلفن همراه از اهمیت بالایی برخوردار است. نتایح بررسی کارشناسان فنی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نشان می‌دهد در بین 3 اپراتور تلفن همراه مطرح در کشور ( همراه اول، ایرانسل و رایتل)، اپراتور "همراه اول" پر شکایت‌ترین آن‌ها است.

تعداد کل شکایات ثبت شده از اپراتور "همراه اول" در بازه زمانی مهرماه نسبت به شهریورماه سالجاری 35.6 درصد افزایش داشته است. بیشترین شکایات مشترکین از این اپراتور به عدم آنتن‌دهی و رومینگ اختصاص دارد.

بررسی اپراتور "ایرانسل" نشان می دهد که تعداد کل شکایات ثبت شده از این اپراتور مربوط به پیامک متنی و عدم آنتن دهی می‌شود.

"رایتل" دیگر اپراتور موبایلی کشور است. تعداد کل شکایات ثبت شده برای این اپراتور در بازه زمانی مهرماه نسبت به شهریورماه سال‌جاری 15.1 درصد افزایش داشته است. بیشترین شکایات مشترکین از رایتل به خدمات و مالکیت سیم کارت اختصاص دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها