کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزییاتی از پیوستن 6 کشور عربی به تحریم آمریکایی علیه ایران


کد خبر : ۶۵۸۸۶شنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰:۳۴۷۵۹۷ بازدید

6 کشور عربی درحالی به تحریم های آمریکا علیه ایران پیوستند که اخیرا وزیر خزانه داری آمریکا با حضور در کنار مقامات رژیم صهیونیستی وعده ...

6 کشور عربی درحالی به تحریم های آمریکا علیه ایران پیوستند که اخیرا وزیر خزانه داری آمریکا با حضور در کنار مقامات رژیم صهیونیستی وعده دور تازه تحریم‌ها را داده بود.

به گزارش ایران جیب از ایبِنا، در دور تازه تحریم‌های تکراری! آمریکا به همراه شش کشور عرب منطقه، تحریم‌ها علیه ۲۵ شرکت، بانک و فرد مرتبط با ایران به بهانه ارتباط با حزب الله لبنان اجرایی شده است.

بنا بر اطلاعیه چهارشنبه شب وزارت خزانه‌داری آمریکا، کشورهای بحرین، قطر، کویت، عمان، عربستان سعودی و امارات عربی متحده اجرای تحریم‌ به بهانه آنچه حمایت ایران از گروه‌های شبه‌نظامی خوانده‌اند، را آغاز کردند.

مطالبق این اطلاعیه ۲۱ مورد از اهداف این تحریم مشمول شرکت‌ها و بانک‌هایی است که به ادعای آنها حامی نیروهای مقاومت بسیج بوده‌اند و چهار هدف نیز به افراد وابسته به حزب الله لبنان مربوط می‌شود.

استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا که در خاورمیانه به سر می‌برد، در ادامه این اطلاعیه تصریح کرد که اقدام مرکز مقابله با تامین مالی تروریسم در خصوص عوامل اعلام شده با سفر من به خاورمیانه همزمان شد و همین امر موجب شد تا ضمن ملاقات با تمامی همتایانم این اقدامات بیش از پیش تقویت کنم.

منوچین روز دوشنبه و در جریان نشست خبری با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تشدید تحریم‌های اقتصادی علیه ایران خبر داده بود.

البته آمریکا پیشتر تمامی این ۲۵ شرکت، بانک و فرد را مشمول تحریم‌های خود کرده بود و این تحریم ها برای ایران چیز تازه ای نیست.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها