کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خودروهای لوکس چینی آماده ورود به بازارهای جهانی


کد خبر : ۶۵۵۹۰سه شنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶:۰۵۱۰۲۷۱ بازدید

رولزرویس برای فروش محصولاتش به زودی باید با رقیبی چینی رقابت کند. شرکت‌ هانگ‌کی (Hongqi)، که از سال گذشته مدیر طراحی رولزرویس ...
خودروهای لوکس چینی آماده ورود به بازارهای جهانیخودروهای لوکس چینی آماده ورود به بازارهای جهانی

رولزرویس برای فروش محصولاتش به زودی باید با رقیبی چینی رقابت کند. شرکت‌ هانگ‌کی (Hongqi)، که از سال گذشته مدیر طراحی رولزرویس را به خدمت گرفته، قصد دارد پس از تصاحب بازار خودروهای لوکس چین، محصولاتش را به بازار جهانی عرضه کند.

هانگ‌کی، که در زبان چینی به معنی پرچم سرخ است، یکی از قدیمی‌ترین مارک‌های خودرو در چین است. اولین مدل هانگ‌کی یک لیموزین تشریفاتی بود که در سال ۱۹۵۶ برای مائو تسه تونگ، بنیانگذار جمهوری خلق چین ساخته شد.

این کارخانه در سال ۲۰۱۳ مدل جدیدی از این ماشین تشریفاتی ساخت که با قیمت حدود ۷۰۰ هزار دلار، گران‌ترین ماشین ساخت چین است.

هانگ‌کی در نمایشگاه فرانکفورت امسال، کانسپتی از یک خودروی خودران به نام E115 رونمایی کرد که قرار است مبنای ساخت یک مدل جدید باشد. این ماشین قوای محرکه الکتریکی دارد که به گفته کارخانه می‌تواند با هر بار شارژ تا ۶۰۰ کیلومتر حرکت کند.

جایلز تیلور پس از هشت سال مدیریت بخش طراحی رولزرویس به هانگ‌کی پیوسته و می‌گوید ماشین جدید به جای پیروی از قواعد غربی و کپی از شرکت‌هایی نظیر رولزرویس، از فرهنگ و سنت‌های چینی الهام خواهد گرفت. او می‌گوید هدف هانگ‌کی جذب خریداران جوان و بسیار ثروتمند چینی است که دوست دارند ماشین چینی سوار شوند.

 تیلور طراحی محصولات هانگ‌کی را از استودیویی در شهر مونیخ در آلمان مدیریت می‌کند. او می‌گوید قرار نیست هانگ‌کی با ارزان‌تر فروختن ماشین‌هایش با رولزرویس رقابت کند و در عوض با نوآوری به جنگ خودروسازان لوکس خواهد رفت.

هانگ‌کی، زیرمجموعه‌ای از گروه خودروسازی دولتی FAW، یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان چین است. FAW می‌خواهد هانگ‌کی علاوه بر به چالش کشیدن شرکت‌هایی نظیر بنتلی و رولزرویس، محصولاتی لوکس برای رقابت با کارخانه‌‌های آلمانی نظیر بنز و ب‌ام‌و هم تولید کند.

این کارخانه قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ هفده مدل جدید به بازار عرضه کند و امیدوار است بتواند فروش این مارک را به سیصد هزار دستگاه در سال برساند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها