کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برنامه بلندپروازانه مازراتی برای 4 سال آینده


کد خبر : ۶۵۱۴۸دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲:۱۱۳۱۱۳ بازدید

مازراتی قصد دارد با اجرای برنامه‌ای بلندپروازانه در چهار سال آینده، ده مدل جدید به بازار عرضه کند. کارخانه ایتالیایی در این برنامه همه مدل‌هایش ...

مازراتی قصد دارد با اجرای برنامه‌ای بلندپروازانه در چهار سال آینده، ده مدل جدید به بازار عرضه کند. کارخانه ایتالیایی در این برنامه همه مدل‌هایش را به موتور الکتریکی مجهز کرده و یک ماشین اسپرت الکتریکی و یک شاسی‌بلند جدید هم تولید خواهد کرد.

مازراتی بخشی از گروه خودروسازی فیات-کرایسلر است که با وجود اعتبار و سابقه زیاد در صنعت خودرو، نتوانسته در چند سال گذشته سودی کسب کند. این شرکت سال گذشته کمتر از ۴۰ هزار دستگاه ماشین فروخت.

فیات-کرایسلر می‌خواهد با پنج میلیارد یورو (حدود پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار) سرمایه‌گذاری در ایتالیا، مازراتی را دوباره به دوران اوج خود برگرداند.

برنامه تازه از سال آینده با عرضه مدل‌های کاملا به‌روز شده از محصولات کنونی مازراتی آغاز می‌شود. همه مدل‌ها قرار است به قوای محرکه هیبرید-الکتریکی مجهز شوند و قابلیت رانندگی خودران هم به آنها اضافه خواهد شد.

0pfbslz39evqzdchx5zj.jpg

مازراتی سپس اولین مدل جدید خود در پنج سال گذشته را به بازار عرضه خواهد کرد. این ماشین اسپرت که نامش آلفیه‌ری (Alfieri) است، ابتدا با موتور بنزینی و سپس با قوای محرکه الکتریکی ساخته خواهد شد.

مازراتی پنج سال پیش کانسپتی به نام آلفیه‌ری را در نمایشگاه خودروی ژنو نشان داد. اما مدیران کارخانه می‌گویند مدل جدید از این کانسپت فاصله گرفته و یک سوپراسپرت در سطح لامبورگینی و فراری خواهد بود.

کارخانه ایتالیایی سپس در سال ۲۰۲۱، دومین مدل شاسی‌بلند خود را تولید خواهد کرد. این ماشین از شاسی‌بلند کنونی مازراتی به نام لوانته کوچک‌تر است و با مدل‌هایی مشابه در پورشه، ب‌ام‌و و آئودی رقابت خواهد کرد.

uf9kwtxzgaxsdn0rvu9d.jpg

مازراتی می‌خواهد با نزدیک‌شدن به پایان دهه آینده میلادی، همه مدل‌‌هایش الکتریکی باشد.

درباره موفقیت مازراتی در اجرای این برنامه تردید‌هایی وجود دارد و دست‌یابی به این اهداف در چهار سال برای کارخانه‌ای با امکانات مازراتی ساده نخواهد بود.

به علاوه گروه فیات-کرایسلر در سال ۲۰۱۵ برنامه مشابهی برای احیای مارک آلفارومئو آغاز کرد که تاکنون آن طور که پیش‌بینی می‌شد پیش نرفته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها