کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فریاد اعتراض فعالان بازار آهن


کد خبر : ۶۴۹۰۰دوشنبه، ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲:۴۷۳۲۴۴ بازدید

با اتمام یک هفته از ماه مهر بازار آهن کشور هم چنان در وضعیت نسبتا با ثبات بخصوص در حوزه تیرآهن ذوبی گام برمی دارد و حواشی اواخر ...

با اتمام یک هفته از ماه مهر بازار آهن کشور هم چنان در وضعیت نسبتا با ثبات بخصوص در حوزه تیرآهن ذوبی گام برمی دارد و حواشی اواخر تابستان این بازار در حال حاضر دیگر وجود ندارد اما هنوز  هم می توان صدای اعتراض برخی از فعالان بازار را بیشتر از تهران و مشهد در رابطه با مشکل عرضه و شیوه ی قطره چکانی آن شنید.

هر گونه اطلاع رسانی به نوعی می تواند همانند چاقوی دو لبه عمل کند؛ به عبارت واضح تر وقتی که ما از وضعیت ترخیص مهندسی شده حواله‌های تیرآهن ذوبی به بازار صحبت می کنیم علیرغم اینکه به نوعی شفاف سازی محسوب شود، امکان سوء استفاده گروهی نوسان گیر بازار را نیز مهیا می کند اما با این حال یک قانون کلی در بازار وجود دارد و آن هم بالانس عرضه و تقاضا می باشد به این ترتیب که حتی اگر نیت ما خیر نباشد و عرضه اگر با تقاضا همخوانی پیدا کند، رقابت بنکدار بطور طبیعی و علی رغم همه این صحبت ها موجب کاهش قیمت تا سطح منطقی خواهد شد.

متاسفانه خوب یا بد در حال حاضر عرضه این کالا با مشکل مواجه است و نمی توانیم نسبت به حجم پیامهای اعتراضی که برای ما ارسال می شود بی تفاوت باشیم  اما انگار صلاح  بر این است تا کم تر در خصوص بازار  این محصول صحبت شود تا اثرات منفی این نوع خبررسانی هم علیرغم تاثیر مثبت و شفاف سازی، کمتر شود. مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار اذعان داشت: ذوب آهن اصفهان صنعتی مانا است که متاسفانه هم اکنون به دلیل نداشتن مواد اولیه با ۶۰ درصد ظرفیت تولیدی فعالیت می کند و نیاز است مسئولین در این زمینه از نخستین تولید کننده فولاد کشور حمایت بیشتری داشته باشند تا دلگرمی و پشتکار بزرگی برای صنایع نوپا نیز به حساب آید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها