کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انتقاد از دریافت دو مرحله‌ای مالیات از خودروهای لیزینگی!


کد خبر : ۶۴۶۲۳دوشنبه، ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹:۱۸۱۶۳۶ بازدید

عضو کمیسیون شوراهای مجلس، با بیان اینکه دریافت دو مرحله‌ای مالیات بر ارزش افزوده از خودروهای لیزینگی خلاف است، گفت: قطعا مجلس و ...
انتقاد از دریافت دو مرحله‌ای مالیات از خودروهای لیزینگی!انتقاد از دریافت دو مرحله‌ای مالیات از خودروهای لیزینگی!

عضو کمیسیون شوراهای مجلس، با بیان اینکه دریافت دو مرحله‌ای مالیات بر ارزش افزوده از خودروهای لیزینگی خلاف است، گفت: قطعا مجلس و دولت باید از هر ابزاری برای کاهش فشار اقتصادی بر مردم استفاده کنند.

حسین مقصودی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به مصوبه اخیر کمیسیون اقتصادی مجلس درباره موضوع حذف معافیت مالیاتی از تسهیلات خرید از شرکت های لیزینگی در لایحه دائمی شدن قانون مالیات بر ارزش افزوده، گفت:اعمال مالیات جدید از محل تسهیلات خرید از شرکت های لیزینگی به ضرر مردم تمام خواهد شد، زیرا خریداران عملا باید دو مرحله مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت کنند.

دریافت دو مرحله‌ای مالیات بر ارزش افزوده از خودروهای لیزینگی خلاف قانون است

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نباید خریداران برای خرید خودرو از شرکت های لیزینگ یک مرتبه مالیات بر ارزش افزوده بر روی خودرو را پرداخت کرده و یک مرتبه نیز هنگام دریافت تسهیلات شرکت لیزینگ مالیات پرداخت کنند.

وی با اعلام اینکه دریافت دو مرحله‌ای مالیات بر ارزش افزوده از خودروهای لیزینگی خلاف است، تصریح کرد: قطعا مجلس و دولت باید از هر ابزاری برای کاهش فشار اقتصادی بر مردم استفاده کنند.

مصرف کننده نباید دو بار مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت کند

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: قطعا مصرف کننده نباید دو بار مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت کند، البته در شرایط کنونی باید روند واریز مالیات های دریافت شده به سازمان امور مالیاتی بررسی و شفاف شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: در شرایط کنونی اقشار ضعیف و متوسط جامعه برای خرید خودرو از شرکت های لیزینگ استفاده می کنند، از این رو نباید هزینه های جدیدی را به این اقشار تحمیل کنیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها