کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آشفتگی تد کروز از احتمال لغو تحریم‌های علیه ایران


کد خبر : ۶۴۲۴۰پنجشنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱:۳۳۱۲۸۵۲ بازدید

سناتور آمریکایی خواهان عدم لغو تحریم‌ها علیه ایران شد و گفت: دعا می‌کنم که ترامپ از سوی اطرافیان خود قانع نشود تا از سیاست‌های شکست ...

سناتور آمریکایی خواهان عدم لغو تحریم‌ها علیه ایران شد و گفت: دعا می‌کنم که ترامپ از سوی اطرافیان خود قانع نشود تا از سیاست‌های شکست خورده اوباما استفاده کند.

به گزارش بلومبرگ، «تد کروز» سناتور آمریکایی در تازه‌ترین اظهاراتش در مورد ایران گفت: این یک «اشتباه جدی» برای دونالد ترامپ است که تحریم‌ها علیه ایران را برای دیدار با حسن روحانی بردارد.

کروز در ادامه مدعی شد: چه جلسه‌ای وجود داشته باشد یا نه، رفع تحریم‌ها علیه ایران، اعطای حیات اقتصادی به حامی تروریسم در جهان است و این یک اشتباه مهم و بسیار خطرناک خواهد بود.  

وی در ادامه گفت: در حالی که سیاست ترامپ درباره ایران اعمال حداکثر فشار بوده است، گمان می‌کنم که مقام‌های وزارت خارجه و وزارت خزانه‌داری در تلاشند این سیاست را تضعیف کرده و توافق هسته‌ای دوران اوباما با ایران را احیا کنند. در حالیکه ترامپ آمریکا را از این توافق خارج کرد.

سناتور آمریکایی مدعی شد: توافق اوباما یک توافق فاجعه‌بار است، زیرا موجب آزاد شدن بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار برای ایرانیان شد. ترامپ نباید در همان راه وارد شود. پذیرش این توافق از سوی اوباما احمقانه بود. من امیدوارم و دعا می‌کنم که ترامپ از سوی اطرافیان خود قانع نشود تا از سیاست‌های شکست خورده اوباما استفاده کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها