کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای نفت در بازارهای جهانی


کد خبر : ۶۴۰۱۷چهارشنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲:۳۳۲۷۱ بازدید

در حالی که قیمت نفت دیروز به دلیل نگرانی ها تضعیف اقتصاد جهانی و کاهش تقاضا برای انرژی به نزدیکی پایین ترین رقم یک ماه گذشته ...

در حالی که قیمت نفت دیروز به دلیل نگرانی ها تضعیف اقتصاد جهانی و کاهش تقاضا برای انرژی به نزدیکی پایین ترین رقم یک ماه گذشته رسیده بود، امروز قیمت ها اندکی ترمیم شد.

بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 12 سنت معادل 0.21 درصد افزایش به 58 دلار و 38 سنت رسید. قیمت نفت خام آمریکا نیز امروز 20 سنت معادل 0.37 درصد افزایش داشت و به 54 دلار و 14 سنت رسید.

پس از آنکه آمارها نشان داد که فعالیت های تولیدی آمریکا در ماه اوت برای اولین بار در طی 3 سال گذشته کاهش داشته و فعالیت های تولیدی حوزه یورو برای هفتمین ماه متوالی افت کرده است، قیمت نفت دیروز به نزدیکی پایین ترین رقم یک ماه گذشته رسید.

اما امروز و پس از انتشار گزارشی که نشان می داد بخش خدمات چین در ماه اوت سریعترین روند رشد 3 ماه گذشته را تجربه کرده و ثبت سفارشات جدید رشد کرده است، شاخص ها در بورس های نقاط مختلف جهان رشد داشت. چین دومین مصرف کننده بزرگ نفت و بزرگترین وارد کننده نفت جهان است.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه هشدار داد که در صورتی که مذاکرات تجاری طولانی شود، در دور دوم ریاست جمهوری اش سختگیری بیشتری بر پکن اعمال خواهد کرد. این اظهارات سبب شده تا بازارها نگران طولانی شدن مذاکرات و بروز رکود در اقتصاد آمریکا شوند.

استفن اینز، تحلیلگر موسسه آکسی تریدر در این باره گفت: «نگرانی فعالان بازار در مورد ریسک بروز رکود در حال افزایش است.»

وی افزود: «به علاوه، با توجه به اینکه تعرفه ها تهدیدی مهم برای رشد اقتصادی امریکا و سلامت اقتصاد جهانی به شمار می روند، اگر جنگ تجاری و تعرفه ای کاهش نیابد، قیمت نفت همچنان تحت فشار باقی خواهد ماند.»



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها