کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جرقه های افزایش قیمت در بازار آهن


کد خبر : ۶۲۹۷۹سه شنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹:۵۲۴۵۶۰ بازدید

روز گذشته بازار مجددا بدون هیچ منطق خاصی دچار شوک افرایش قیمت در برخی محصولات خود هم چون قوطی پروفیل شد البته برخی ...

آهن پرایس- روز گذشته بازار مجددا بدون هیچ منطق خاصی دچار شوک افرایش قیمت در برخی محصولات خود هم چون قوطی پروفیل شد البته برخی کارشناسان چرایی این موضوع را در اجرایی شدن مچینگ ورق و محدودیت تامین مواد اولیه می دانند که سبب گشته بازار به نوعی به استقبال گرانی رفته و برای آن فرش قرمز پهن کند، از طرفی دیگر به نظر می رسد توجه کافی به کاهش حجم تقاضا و معاملات داخلی محصولات این حوزه نسبت به سال گذشته صورت نگرفته است. در این میان حضور فعال کارخانجات گیلان و اهواز در بازار داخلی می تواند این سناریوی کاهش احتمالی عرضه ورق کلاف گرم فولاد مبارکه متاثر از مکانیزم مچینگ را تا حد زیادی جبران کند.

از ارتباط با دو خبر شنیده شده در بازار این طور می توان استنتاج کرد؛ که اصل این تغییر روند در واقع به نگرانی هایی مربوط می شود که هنوز به وقوع نپیوسته است . لذا ادامه روند بازار کاملا وابسته به معاملات صورت گرفته در حوزه ورق کلاف گرم بورس کالا و هم چنین خروجی کارخانجات گیلان و اهواز در روزهای آتی بستگی خواهد داشت.

البته همانطور که قبلا اعلام گردید نوسانات بازار آهن آنچنان که تصور می رفته است نتوانسته سبب غافلگیری متقاضیان خرید در بازار شود. چرا که تا زمانی که تدبیری درست در جهت افزایش قدرت خرید جامعه صورت نگیرد نمی توان با افزایش قیمت انتظار بازار پویایی را داشت. بلکه افزایشات بی رویه فقط می تواند ضربات مهلکی بر پیکره ی سلامت رفتاری جامعه وارد کند.

صفحات حوادث جراید منتشره حاکی از اعمال فشار های مضاعف اقتصادی در پی تشدید حجم تحریم ها به جمع کثیری از مردم جامعه می باشد که در غالب تولید کننده، توزیع کننده و یا مصرف کننده در تکاپوی کسب رزق برای ادامه حیات و معشیت می باشند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها