کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تحویل خودرو اتومات به معلولان با قیمت‌های قبل


کد خبر : ۶۲۲۶۶چهارشنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷:۴۰۷۶۳۲ بازدید

به دنبال پیگیری ها مقرر شد شرکت پارس خودرو به معلولانی که در تحویل خودروی ثبت نامی با مشکل روبرو شده بودند، خودروی جایگزین دنده اتوماتیک ...
تحویل خودرو اتومات به معلولان با قیمت‌های قبلتحویل خودرو اتومات به معلولان با قیمت‌های قبل

به دنبال پیگیری ها مقرر شد شرکت پارس خودرو به معلولانی که در تحویل خودروی ثبت نامی با مشکل روبرو شده بودند، خودروی جایگزین دنده اتوماتیک با قیمت قبل تحویل دهد.

به گزارش ایران جیب به نقل از فارس ، حسام الدین قاسم زاده، مدیر بازاریابی و پشتیبانی فروش و تحویل شرکت پارس خودرو در این مورد  اظهار داشت: تعدادی از معلولین در سال 95 برای خرید خودرو از شرکت پارس خودرو ثبت نام کرده بودند که قرار بود با دریافت تسهیلات، خودرو را از شرکت پارس خودرو تحویل بگیرند ولی با تشدید تحریم‌ها، امکان ادامه طرح برای شرکت مقدور نبود.

وی با بیان اینکه تعداد معلولانی که در این طرح ثبت نام کرده و هنوز خودرو تحویل نگرفته اند انگشت‌شمار است، افزود: مقرر شد به این معلولان خودروی جایگزین دنده اتوماتیک با قیمت قبل تحویل داده شود که جزئیات طرح طی هفته آینده نهایی و اعلام خواهد شد.

به گفته قاسم زاده، طرح فروش خودرو با گیربکس اتوماتیک برای معلولین  اواخر سال 95 در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پارس‌ خودرو اجرا شد که بر این اساس معلولان می‌توانستند به صورت اقساطی خودرو دنده اتومات خریداری کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها