کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

موضوع احتکار خودرو صحت ندارد


کد خبر : ۶۲۲۳۸سه شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵:۳۸۶۶۲۲ بازدید

مدیرکل بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروهای متوقف در شرکت‌های خودروسازی متعلق به مردم ...
موضوع احتکار خودرو صحت نداردموضوع احتکار خودرو صحت ندارد

مدیرکل بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروهای متوقف در شرکت‌های خودروسازی متعلق به مردم بوده و نگهداری آنها جز هزینه سودی برای خودروسازان ندارد، بنابراین موضوعات مطرح شده در رابطه با احتکار خودرو نادرست است.

به گزارش ایران جیب به نقل از گروه خودروسازی سایپا، اکبر صادقی در بازدید از این خودروسازی اظهار کرد: گروه سایپا در چند ماه اخیر با شفاف‌سازی و ارائه اطلاعات صحیح به مشتریان، آنان را از مشکلات ایجاد شده ناشی از تحریم‌ها و قطع همکاری شرکای خارجی آگاه کرد و میزان نارضایتی‌ها را کاهش داد.

وی تعداد شکایت مشتریان از خودروسازی‌ها را در حال کاهش دانست و ادامه داد: با تلاش و اقدامات مناسب در زمینه تأمین قطعات، تکمیل خودروهای کف کارخانه و روشن‌گری در خصوص تبعات تحریم‌ها، شاهد بهبود شرایط هستیم.

مدیرکل بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که موضوع احتکار خودرو به‌هیچ‌وجه صحت ندارد، افزود: این خودروها متعلق به مردم بوده؛ بنابراین نگهداری این خودروها برای تولیدکنندگان هزینه ایجاد کرده و سودی ندارد.

به گفته وی، خودکفایی و تکیه بر توانمندی‌های ساخت داخل به‌عنوان یک دغدغه جدی رهبر معظم انقلاب، دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت محسوب می‌شود و صنعت خودرو اقدامات مناسبی در این بخش انجام داده است.

صادقی گفت: در خصوص تولید ملی و حفظ اشتغال کارکنان شاغل در صنایع، حساسیت و پیگیری زیادی از سوی تمامی نهادها و دستگاه‌های ذیربط وجود دارد و وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز به‌دنبال حمایت از ادامه فعالیت تولیدکنندگان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها