کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از نسل جدید بی ام و X6 در مدل 2020


کد خبر : ۶۲۰۵۰جمعه، ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵:۰۶۱۳۱۶۴ بازدید

کمپانی بی ام و از نسل جدید شاسی‌بلند ایکس6 رونمایی کرد و روز گذشته با انتشار نخستین تصاویر رسمی از این خودرو در صفحات مجازی ...

teu1nszxzq1h8lxcl.jpg

کمپانی بی ام و از نسل جدید شاسی‌بلند ایکس6 رونمایی کرد و روز گذشته با انتشار نخستین تصاویر رسمی از این خودرو در صفحات مجازی، بخش‌های بیشتری از طراحی ظاهری آن را به نمایش درآورد.

به گزارش ایران جیب از اخبار خودرو، آنچه در این تصاویر مشخص است، الهام‌گیری و پیروی از زبان طراحی جدید ب‌ام‌و بوده که در نمای جلو می‌توان تلفیقی از جلوپنجره ایکس‌5 و چراغ‌های سری 8 را مشاهده کرد. 

در نمای عقب نیز زبان طراحی جدید این شرکت به‌چشم می‌خورد شباهت‌های زیادی با نسل جدید ب‌ام‌و ایکس4 دارد. زیر کاپوت نیز همان پیشرانه‌های به‌کاررفته در ایکس 5 قرار دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به پیشرانه‌ سه لیتری دیزلی در اروپا تا مدل به‌کاررفته در M50i اشاره کرد. مشتریان در ایالات متحده دو گزینه‌ بنزینی مانند پیشرانه‌ استفاده ‌شده در مدل‌های xDrive40i و M50i دریافت می‌کنند، در حالی‌ که برای اروپا نسخه‌های xDrive30d و M50d در دسترس است. داخل کابین نیز تغییرات چشمگیری نسبت‌به نسل جدید ایکس 5 مشاهده نمی‌شود. 

r2f2gjjhcq5w8lxb2qln.jpg

88qumeedi34559ogo.jpg

hgsw3vkbxc3v9nvywpi.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها