کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصاویر نهایی از آیفون 6 منتشر شد


کد خبر : ۶۱۸۲یکشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۶:۵۴۱۶۹۹۵ بازدید

تاکنون در چند مورد تصاویری از آیفون 6 که بنا بر حدس و گمان‌ها در ماه سپتامبر روانه بازار می‌شود، افشا شده است؛ اما این بار این تصاویر جدید ...

تا کنون در چند مورد تصاویری از آیفون ۶ که بنا بر حدس و گمان‌ها در ماه سپتامبر روانه بازار می‌شود، افشا شده است؛ اما این بار این تصاویر جدید طراحی نهایی این هوشمند را در جعبه‌ای که قرار است با آن روانه بازار شود، نشان می‌دهد. گویا آیفون ۶ به لحاظ طراحی‌‌ همان چیزی است که پیش از این تصور آن را می‌کردیم!

هنگامی که آیفون ۵ روانه بازار شد، کسی متعجب نبود، زیرا پیش از آن تصاویر زیادی از طراحی آن افشا شده بود، در فضای اینترنت منتشر شده بود. همین داستان گویا درباره آیفون ۶ نیز تکرار شده است. هوشمندی که نه تنها در ایران بلکه در بسیاری دیگر از نقاط جهان کاربران منتظر خرید آن هستند.

 هر‌چند تصاویر افشا شده قبلی از طراحی نهایی آیفون ۶ در برخی موارد، تفاوت‌هایی با هم داشته‌اند، این بار تصاویری در فضای نت منتشر شده ‌که این هوشمند را در جعبه فروش خود نشان می‌دهد. خود گوشی اما تا اندازه بسیاری شبیه به‌‌ همان تصاویری است که پیش از این افشا شده بود.

 

تصاویر افشا شده نهایی آیفون ۶ در جعبه خود

 

یکی از منابع موثق گفته است، این تصاویر توسط یکی از کار‌شناسان بررسی Beta در شرکت اپل تهیه و منتشر شده، ولی از دادن جزئیات دیگر خودداری کرده است؛ هرچند تصاویر کنونی، نسبت به نمونه‌های قبلی بسیار قانع کننده است، هنوز هم نمی‌توان ‌یقینی گفت که این‌‌ همان هوشمندی است که قرار است در ماه سپتامبر روانه بازار شود. البته با آنالیز EXIF و بررسی دستکاری‌های تصویر و پشت صحنه تصاویر، می‌توان گفت که این تصاویر منتشر‌ه کاملاً حقیقی هستند. البته باز هم این گزاره ۱۰۰ درصدی نیست.

 

تصاویر افشا شده نهایی آیفون ۶ در جعبه خود

 

همان گونه که گفته شد، این تصاویر تا اندازه بسیاری مطابق با تصاویری است که پیش از این در فضای نت منتشر شده بود. همچنین نشان دهنده این است که اپل بیش از حد از طراحی‌های سنتی آیفون فاصله نگرفته است. هیچ‌کس هم انتظار یک سنت شکنی را از اپل نداشته و ندارد.

 

تصاویر افشا شده نهایی آیفون ۶ در جعبه خود

 

البته همه چیز را زمان تعیین می‌کند، ولی یک نکته کاملاً مسلم است: اگر این تصاویر واقعی باشند، باید گفت که آیفون ۶ به شکلی ویژه‌ای باریک است و در عین حال، هنوز طراحی آن‌‌ همان آیفون است! حال باید تا ماه سپتامبر صبر کرد تا دید آیا این آیفون‌‌ همان چیزی است که قرار است از سوی اپل روانه بازار شود یا خیر؟!

 

تصاویر افشا شده نهایی آیفون ۶ در جعبه خود



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها