کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چگونه غرفه نمایشگاهی تاثیر گذار و موفقی داشته باشیم


کد خبر : ۶۱۲۲۳چهارشنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴:۲۴۳۲۲ بازدید

غرفه داری و ساخت غرفه های نمایشگاهی امروزه با توجه به افزایش تعداد نمایشگاه هایی که وجود دارد در سراسر جهان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. امروزه بسیاری از شرکت ها ...

غرفه داری و ساخت غرفه های نمایشگاهی امروزه با توجه به افزایش تعداد نمایشگاه هایی که وجود دارد در سراسر جهان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. امروزه بسیاری از شرکت ها با شرکت در نمایشگاه های مختلف و با در اختیار گرفتن یک یا چند عدد غرفه، سعی بر آن دارند تا خدمات و محصولات خود را به نمایش بگذارند و از این طریق بتوانند بازاریابی بسیار خوبی را انجام دهند. عوامل بسیار مهمی بر جذابیت غرفه های نمایشگاهی وجود دارد که از مهمترین این عوامل می توان به طراحی و محل قرار گرفتن آن اشاره کرد. توجه داشته باشید که بسیاری از افرادی که می خواهند غرفه ای را در نمایشگاه داشته باشند، این سوال را از همکاران ما می پرسند که آیا محل قرارگیری غرفه می تواند تاثیر زیادی را در جذب مخاطب داشته باشد یا طراحی داخلی غرفه تاثیر لازم را در این زمینه دارد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که هر دو این عوامل از اهمیت بسیار بالایی در جذب مخاطب برخوردار است و اگر به یکی از این عوامل توجه کافی نشود قطعا در جذب توجه مشتریان و بازدیدکنندگان با مشکل مواجه خواهید شد.
 

تاثیر محل غرفه نمایشگاهی بر جذب مخاطب

در بسیاری از مواقع دیده شده است که محل قرارگیری نامناسب برخی از غرفه ها، علت و دلیل اصلی دیده نشدن و مورد توجه واقع نگرفتن این غرفه ها توسط مخاطبان می باشد. این اتفاق شاید برای شما نیز افتاده است که هنگام بازدید از یک نمایشگاه، بیشتر تمایل دارید تا از غرفه های بازدید کنید که در معرض دسترسی و دید باشند و کمتر علاقه ای را برای بازدید از غرفه های ته سالن نمایشگاهی از خود نشان می دهید. به همین جهت توصیه می شود که غرفه ای را در سالن های نمایشگاهی انتخاب کنید که به شکل کامل قابل دید باشد و در مسیر گذر بازدید کنندگان واقع شده باشد که در این صورت تعداد بازدیدکنندگان از غرفه شما بسیار بیشتر خواهد بود و این امر می تواند تاثیر زیادی را بر روی تبلیغات محصولات شما داشته باشد. بسیاری از افراد بدون در نظر گرفتن این موضوع غرفه ای را طراحی می کنند که محل قرارگیری مناسبی ندارند و برای آن نیز هزینه های زیادی را متحمل می شوند که نتیجه کار اصلا رضایت بخش نیست، به همین جهت توصیه می شود که نهایت سعی خود را داشته باشید تا در یک محل مناسب اقدام به ساخت غرفه نمایشگاهی خود کنید.

چگونه غرفه نمایشگاهی تاثیر گذار و موفقی داشته باشیم

غرفه های مدولار چه نوع سازه هایی هستند

همانطور که ذکر کردیم، غرفه ها اغلب سازه هایی هستند که به صورت ساختنی، اسپیس فریم و مدولار وجود دارند. این سازه ها برای شرکت کنندگانی که در نمایشگاه ها، اقدام به ارائه و نمایش کالاهای خود می کنند، کاربرد دارد. غرفه های مدولار غرفه هایی هستند که از اجزایی از جنس پروفیل آلومینیوم به صورت پیش ساخته تشکیل می شوند که قابلیت مونتاژ در هنگام غرفه سازی نمایشگاهی را دارد دارند. ساختار این غرفه ها به صورت ایستا بوده و در این غرفه ها از سیستم مدولار یا به هم چسبیده برای ساخت غرفه ها استفاده می شود. با توجه به اینکه این نوع غرفه ها از قطعات جدا، کوتاه، منظم و قابل جابه جایی تشکیل شده است و مونتاژ ساخته می شوند، عملکرد آنها در مقایسه با سایر سازه های پیش ساخته برای ایجاد یک فضای مناسب در ابعاد و اماکن مختلف و برای ارائه کنندگان گوناگون بیشتر می باشد.

از جمله مزایای دیگر این نوع غرفه ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

راحتی در نصب غرفه ی مدولار

سرعت بالا در نصب غرفه مدولار نسبت به سایر انواع غرفه ها

نورپردازی با طرح ها و شیوه های مختلف

پایین بودن تعرفه های تمام شده ساخت این نوع سازه ها

 

طراحی غرفه لوکس نمایشگاهی

یکی دیگر اصول طراحی غرفه های لوکس استفاده از خلاقیت در طراحی است؛ طراحی غرفه از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که رساندن پیام غرفه دار در میان شلوغی و ازدحام به بازدیدکنندگان امری بسیار دشوار است. چناچه غرفه بر اساس اصول حرفه ای طراحی شده باشد می تواند پیام شما را با تاثیر گذاری قوی به مخاطب مورد نظر برساند و با توجه به زمان محدود بازدیدکننده از غرفه ( 5 الی 20 دقیقه ) بتواند تاثیر گذاری ماندگار در یک موقعیت رقابتی به وجود بیاورد.

یکی از اصول طراحی غرفه های لوکس نمایشگاهی که در هنگام طراحی غرفه ها باید به آن توجه شود استفاده مناسب و به جا از رنگ ها در فضا های در دسترس است. رنگ ها از دلایل پر اهمیت جذب مخاطب می باشد. وسایل و تجهیزات و مبلمان و لوازم به کار گرفته شده در غرفه باید دارای رنگ و کیفیت ظاهری مناسب باشند.

چگونه غرفه نمایشگاهی تاثیر گذار و موفقی داشته باشیم

عوامل تاثیرگذار در قیمت ساخت غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی یکی از مهمترین زیرشاخه های رشته طراحی و معماری می باشد که امروزه توسط بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی انجام می شود. سالانه شاهد برگزاری صدها نمایشگاه در داخل و خارج کشور هستیم که هر کدام از این نمایشگاه ها با استفاده از مدرن ترین طراحی های غرفه سازی برپا می شوند تا بتوانند محصولات بی نظیر خود را به نمایش بگذارند و توجه مشتریان را به راحتی جلب کنند. دقت داشته باشید که طراحی و دکوراسیون غرفه شما می تواند سهم بسیار زیادی را در جلب توجه مشتریان به سوی خود داشته باشد به همین جهت شرکت ها سعی بر آن دارند بهترین و شگفت انگیزترین غرفه را طراحی کنند.

به نحو احسن در غرفه نمایسگاهی فضاسازی کنید!

گرچه هزینه همیشه یک عامل است، اما با سرمایه گذاری کمی در طراحی داخلی غرفه و داشتن یک غرفه به خوبی طراحی شده، که مردم می توانند در مورد آن صحبت کنند؛ روند بسیار خوبی در تبلیغات و فراگیر شدن اسم شرکت شما دارد. شما همچنین با ارائه یک ایستگاه شارژر و وای فای می توانید برای خود زمان بخرید تا شرکت کنندگان به محصولات شما نگاه کنند.یک منطقه نیمه خصوصی مانند یک سالن کوچک را در طراحی داخلی غرفه نظر بگیرید که می تواند در طول دوره تجارت در فروشگاه مورد استفاده قرار گیرد و قرارداد های مورد نظر را در این محل ببندید.  نورپردازی خوب می تواند توجه به بخش های منحصر به فرد معماری یا گرافیک غرفه شما باشد که با هزینه بسیار کمی نسبت به غرفه سازی می تواند اثر گذار باشد. چراغ های LED را می توان در اطراف لبه گرافیک قرار داد. برای نتیجه گیری، مهم است که به یاد داشته باشید که کارکنان غرفه به خوبی آموزش دیده و بسیار محرک باشند. اگر شما  باید تصمیم گیری های بودجه بندی بگیرید، سرمایه گذاری در افراد را اولویت بندی کنید. فقط به خاطر داشته باشید که جادو واقعی هنگامی اتفاق می افتد که افراد مناسب به منابع مناسب داده شوند. غرفه خوب قطعا یک منبع مناسب برای هر تیم است.

 

چگونه غرفه نمایشگاهی تاثیر گذار و موفقی داشته باشیم



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها