کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وضعیت قیمت سوخت و بلیت شناورهای مسافری در سال 98


کد خبر : ۵۹۹۳۷یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳:۵۱۱۴۲۰ بازدید

معاون امور دریایی سازمان بنادر دریانوردی آخرین وضعیت قیمت سوخت شناورهای مسافری و باری و نیز قیمت بلیت شناورهای مسافری را ...
وضعیت قیمت سوخت و بلیت شناورهای مسافری در سال 98وضعیت قیمت سوخت و بلیت شناورهای مسافری در سال 98

معاون امور دریایی سازمان بنادر دریانوردی آخرین وضعیت قیمت سوخت شناورهای مسافری و باری و نیز قیمت بلیت شناورهای مسافری را در سال ۱۳۹۸ تشریح کرد.

هادی حق‌شناس در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه قیمت سوخت شناورهای مسافری و باری از سوی مجموعه وزارت نفت تعیین می‌شود، اظهار کرد: سوخت شناورهای مسافری در آب‌های داخلی به صورت یارانه‌ای و سوخت شناورهای باری در آب‌های بین‌المللی نیز با قیمت آزاد محاسبه می‌شود و تا این لحظه افزایش قیمت سوخت شناورهای مسافری و باری در دستور کار نیست و در این رابطه افزایش قیمتی ابلاغ نشده است.

وی در مورد وضعیت قیمت بلیت شناورهای مسافری در سال جاری نیز بیان کرد: در برخی مسیرها شاهد افزایش قیمت ۲۰ درصدی بلیت شناورهای مسافری برای مسافران غیربومی بودیم و این افزایش مبلغ برای گردشگران لحاظ شد.

معاون امور دریایی سازمان بنادر دریانوردی، افزود: با اتمام ایام نوروز در بازه زمانی ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری، شاهد افزایش قیمت بودیم و با اتمام این ایام قیمت‌ها به حالت قبل بازگشت.

اسحاق اصلاحی-مدیر شرکت تعاونی شناورهای مسافری بندر شهیدحقانی- نیز در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه قیمت بلیت شناورهای مسافری از بندرعباس به قشم برای بومیان در ایام نوروز ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و برای گردشگران ۲۰ هزار تومان بود، گفت: با پایان ایام نوروز قیمت بلیت شناورهای مسافری در این مسیر به مبلغ قبل بازگشته است.

به گفته وی در سال گذشته قیمت بلیت شناورهای مسافری حدود ۲۰ درصد افزایش یافته بود ولی در سال جاری خبری از افزایش قیمت در این رابطه نیست.

اصلاحی همچنین با تاکید بر اینکه نباید قیمت سوخت شناورهای مسافری در سال جاری افزایش یابد، تاکید کرد: به طور حتم با افزایش قیمت سوخت شناورهای مسافری با مشکل مواجه خواهیم شد و امیدوار هستیم که در این راستا افزایش قیمت اعمال نشود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها