کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اتهامات جدید زنوزی، از مهندسی تا گرانول!


کد خبر : ۵۹۴۵۸شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷:۳۰۱۵۲۶ بازدید

بعد از باخت غیرمنتظره تراکتورسازی مقابل پیکان، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با رادیو جوان به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ حمله کرد و آنها را به مهندسی کردن نتایج بازی‌ها متهم کرد. مهم‌ترین بخش‌های صحبت‌های زنوزی را بخوانید:

بعد از باخت غیرمنتظره تراکتورسازی مقابل پیکان، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با رادیو جوان به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ حمله کرد و آنها را به مهندسی کردن نتایج بازی‌ها متهم کرد. مهم‌ترین بخش‌های صحبت‌های زنوزی را بخوانید:

داور بازی استقلال و ماشین‌سازی باید در دقیقه یک بازیکن استقلال را اخراج و برای ماشین‌سازی پنالتی می‌گرفت.

قبل از بازی ما مقابل سپیدرود، در زمین چمن ورزشگاه گرانول ریختند. وقتی ناظر بازی از همان استان یا استان‌های همجوار انتخاب می‌شوند همین اتفاق‌ها رخ می‌دهد.

چرا بازیکنی که حضورش در شرط‌بندی قطعی شده و کمیته اخلاق او را محکوم و محروم کرده، به مراجع دیگر قانونی معرفی نمی‌شود و به او اجازه بازی داده می‌شود؟

دلیل دو باخت تراکتورسازی را باید از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بپرسید که مسابقات را مهندسی می‌کنند.

تیم‌های اول و دوم و سوم لیگ برتر مشخص شده‌اند و سیزده تیم دیگر باید بر سر رسیدن به رده چهارم و گرفتن آخرین سهمیه آسیا بجنگند.

مسئولان ورزشی ما رنگی هستند ولی ایران از کرج تا تهران نیست. چرا پیکان و سایپای بدون هوادار را نگه داشته‌اند؟ این تیم‌های تهرانی را در لیگ برتر نگه داشته‌اند تا نتایج خودشان را در تهران رقم بزنند!

آیا ما باید هزینه کنیم که یک سری تیم‌های خاصی بهره‌برداری کنند؟ آیا ۸۰ میلیون ایرانی هوادار پرسپولیس و استقلال هستند؟ پس چرا از جیب این ۸۰ میلیون نفر برای این دو تیم هزینه می‌کنند؟

درگیری‌های بازی سایپا و پرسپولیس در نیم‌فصل اول بیشتر بود یا بازی ماشین‌سازی و پدیده؟ پس چرا حکم بازی ما سنگین‌تر بود؟

آقای فروزان قبل از شکایت از من، ابتدا توضیح بدهد که چگونه در خونه به خونه، پارس جم و تراکتورسازی از سپیدرود گل خورده است. در بازی رفت ما با سپیدرود در تبریز هم وقتی ما در دقیقه ۸۵ گل زدیم، در دقیقه ۹۰ آن گل را خورد؟ البته من فقط سوال مطرح می‌کنم!

فروزان در دقیقه ۲ بازی با سپیدرود ۸ انتخاب مختلف داشت و می‌توانست ۸ تصمیم متفاوت بگیرد!

بازی قبل گل سالم ما را آفساید گرفتند و یک پنالتی مسلم را برای ما نگرفتند. مقابل پیکان هم یک پنالتی ما را نگرفتند و یک آفساید اشتباه گرفتند.

بازیکنان ما اگر یک پنجم تیم های تهرانی به داور اعتراض کنند کارت زرد و قرمز می گیرند

آقای تاج اگر خسته شده‌اید از این فوتبال بروید تا فوتبال راحت شود. خدمت‌رسانی هم باشد شما به اندازه کافی خدمت کرده‌اید. آقای تاج شما با رفتن‌تان خدمت بیشتری می‌کنید. فردا هم هر کاری دوست دارید با ما بکنید. از این بدتر که نمی‌شود.

مطمئنم هیچکدام از آقایان نمی‌توانند به دلیل کمکاری‌هایی که داشته‌اند با من مناظره کنند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها