کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصادف شدید پژو پارس و خودروی دنا + تصاویر


کد خبر : ۵۹۱۸۸جمعه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱:۱۱۲۹۸۳ بازدید

برخورد دو خودروی سواری در بزرگراه امام علی (ع) منجر به واژگونی یکی از خودروها و مصدومیت راننده و دو سرنشین دیگر آن شد.

ساعت ۱۱ پیش ازظهر روز گذشته در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) ، بعد از پل محلاتی به دلیل نامعلومی دو دستگاه خودروسواری دنا و پرشیا بشدت با یکدیگر برخورد کردند که این تصادف منجر به واژگونی خودروی پرشیا شد. شاهدان این حادثه بلافاصله با سامانه ی ۱۲۵ تماس گرفتند و برای نجات محبوس شدگان تقاضای کمک کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران نیز با توجه به این که محل حادثه در مجاورت ایستگاه ۱۱۷ بود ، بلافاصله نیروهای آتش نشانی این ایستگاه را برای امدادرسانی راهی محل تصادف کرد .

 مجید یادگاری رئیس ایستگاه 117 آتش نشانی تهران که همزمان با نیروهای آتش نشانی به محل تصادف اعزام شده بود، در خصوص چگونگی عملیات آتش نشانان ابراز داشت : با توجه به سرازیر بودن محل تصادف و نداشتن دید کافی برای رانندگان عبوری ، آتش نشانان با استفاده از علائم هشدار دهنده اقدام به ایمن سازی محل کردند و همزمان تیم دوم آتش نشانان هم با استفاده از تجهیزات نجات پس از قطع برق و رفع نشت بنزین از خودروهای تصادفی ، به آزادسازی سرنشینان گرفتار در خودروی واژگون شده ، پرداختند.  

وی افزود: نیروهای آتش نشانی با تلاش بسیار توانستند سرنشینان مصدوم که 25 ، 33 و 36 ساله بودند را از داخل خودروی واژگون شده ، بیرون آورده و برای انتقال به نزدیک ترین مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در صحنه تصادف دادند. رئیس ایستگاه آتش نشانی در ادامه گفت : با توجه به حضور عوامل راهور و انتظامی ، آتش نشانان با همکاری این نیروها ، خودروی واژگونی را برای انتقال به پارکینگ راهنمایی و راننگی به حالت اولیه بازگردانده و سپس به حاشیه ی امن بزرگراه انتقال دادند. وی با اشاره به پاکسازی سطح جاده توسط آتش نشانان برای رفع خطر ، تاکید کرد : علت وقوع این تصادف توسط عوامل راهور در دست بررسی است . 

af2jc7q57dkkt5gkwmn.jpg

8p3u3jv9xtff45v1iuu.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها