کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تخم مرغ ارزان شد/ هر شانه تخم مرغ 12 هزار تومان


کد خبر : ۵۹۱۷۸جمعه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹:۴۴۱۹۸۹ بازدید

در حالی که قیمت هر شانه 30 عددی تخم مرغ در هفته های گذشته تا 17 هزار تومان افزایش یافته بود، قیمت این محصول کاهش یافته و به حدود ...

در حالی که قیمت هر شانه 30 عددی تخم مرغ در هفته های گذشته تا 17 هزار تومان افزایش یافته بود، قیمت این محصول کاهش یافته و به حدود ۱۲ هزار تومان کاهش یافته و موجب نارضایتی مرغداران شده است.

قیمت هر شانه تخم مرغ 30 عددی به 12 هزار تومان تا 12 هزار و 500 تومان کاهش یافته است، در حالی که این محصول در هفته های گذشته حدود 17 هزار تومان به فروش می رسید و در مقطعی از سال گذشته به 20 هزار تومان رسیده بود و دولت برای تنظیم بازار تخم مرغ ترکیه ای را به ایران آورد و به قیمت شانه 12 هزار و 500 تومانی به فروش رساند اما حال که قیمت این محصول به نرخ مورد نظر دولت رسیده است، مرغداران خبر از ضرر و زیان و توقف تولید می دهند.

فرزاد طلاکش دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم گذار ایران در این ارتباط گفته است که قیمت تخم مرغ هر کیلو در مرغداری حدود 5 هزارو 800 تومان است  درحالی که قیمت تمام شده این محصول 7800 تومان است و مرغدار با زیان 2 هزار تومانی محصول خود را عرضه می‌کند.

وی همچنین از دولت خواسته است که برای مرغداران چاره ای بیندیشد وگرنه ادمه این شرایط منجر به تعطیلی فعالیت مرغداران خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به جلوگیری از صادرات، نقدینگی مرغداری‌ها در کشور بسیار پایین آمده است و توان اینکه از بانک‌ها تسهیلات بگیرند، ندارند.اگر این روند ادامه یابد بسیاری از مرغداری‌ها مرغ‌ها را سریعا به کشتارگاه‌ها می‌برند و در نهایت منجر به تعطیلی مرغداری‌ها می‌شود و در آینده با مشکل تولید تخم مرغ روبرو خواهیم شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها