کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس عقب نشینی کرد


کد خبر : ۵۸۳۱یکشنبه، ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳:۲۳۲۲۵۲ بازدید

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با تاثیر منفی بزرگترین هلدینگ پتروشیمی، مدیریت پروژه‌های نیروگاهی و هلدینگ تاپیکو 330 واحد کاهش یافت و به همین ترتیب ارزش بازار نیز به 346 هزار میلیارد تومان نزدیک شد.

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز بازار سهام با کاهش 330 واحدی به 73226 واحد رسید که هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، گروه مدیریت پروژه‌های نیروگاهی، هلدینگ نفت گاز و پتروشیمی تامین، ایران خودرو، سایپا و چادرملو بیش‌ترین تـأثیر منفی را در عقب گرد شاخص داشتند.

بر اساس این گزارش، ارزش معاملات به شکل قابل توجهی افزایش یافت، به طوری که بیش از 77 میلیون برگه سهم به ارزش 250 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت.

در معاملات امروز بورس تهران نساجی بروجرد پس از بازگشایی بدون محدودیت نوسان قیمت افزایش 200 درصدی را تجربه کرد و به دنبال آن داروسازی کیمیا دارو، صنایع جوشکاپ یزد، شیشه همدان، فولاد امیرکبیر کاشان، تراکتورسازی و سرمایه‌گذاری البرز بیشترین افزایش قیمت را داشتند.

در مقابل گروه صنعتی بوتان، قطعات اتومبیل، داروسازی کوثر، نوسازی و ساختمان، درخشان تهران، بانک سینا و فراورده‌های نسوز فارس بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

در فرابورس شرکت سرمایه‌گذاری اعتلاء البرز، سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، آهن و فولاد ارفع، قند شیروان قوچان و بجنورد، زرین معدن آسیا و تمام نمادهای اوراق امتیاز خرید مسکن بیشتری افزایش قیمت را در فرابورس داشتند.

در فرابورس شاخص با کاهش 14 واحدی به 775 واحد رسید که پتروشیمی مارون، پتروشیمی جم، ذوب‌آهن اصفهان، پالایش نفت لاوان، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی خراسان و نفت ایرانول بیشترین تاثیر منفی را داشتند.

در این بازار در حالی اوراق تسهیلات خرید مسکن با نماد «تسه‌ها» با افزایش قیمت مواجه شد که بسیاری از کارشناسان نسبت به این موضوع هشدار داده و تأکید کردند که افزایش قیمت نرخ اوراق تسهیلات مسکن به صورت کاذب و یا احتمالا دستکاری شده است که متقاضیان نسبت به آن آگاه باشند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها