کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات تعطیلی مدارس در استان فارس


کد خبر : ۵۷۷۰۵سه شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۸:۲۵۸۴۲ بازدید

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس گفت: برخی از مقاطع تحصیلی شهرستان‌های بوانات، خرمبید، آباده، اقلید و ممسنی به علت بارش برف، فردا تعطیل اعلام شده است.

حمیدرضا شعبانی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس دقایقی قبل در گفت‌وگو با فارس در شیراز، اظهار داشت: در پی بارش برف و کاهش قابل‌ملاحظه دمای هوا در استان فارس، تعدادی از مدارس مناطقی از این استان تعطیل‌شده است.

وی افزود: به علت بارش برف و لغزندگی معابر، تمام مدارس ابتدایی و متوسطه شهرستان های بوانات شامل (بخش‌های مرکزی و مزایجان به جز بخش سرچهان)، تمامی مدارس ابتدایی شهرستان خرمبید، تمامی مدارس بخش دشمن زیاری شهرستان ممسنی، تمامی مقاطع تحصیلی  دهستان خسرو شیرین و همچنین تمامی مدارس ابتدایی شهرستان اباده و تمامی مدارس شهرستان اقلید سه شنبه 23 بهمن ماه تعطیل است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس ادامه داد: تمامی مدارس شهرستان سپیدان شامل (شهر اردکان و بخش های مرکزی و هماشهر این شهرستان به جز بخش بیضا) نیز فردا سه شنبه 23 بهمن ماه در نوبت صبح با یک ساعت و نیم تاخیر و راس ساعت 9 صبح فعالیت خود را اغاز می کنند.

شعبانی اظهار داشت: تمامی مدارس متوسطه اول و دوم خرمیبد فردا در نوبت صبح با یک ساعت و نیم تاخیر راس ساعت 9 صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی تصریح کرد: تمامی مدارس متوسطه اول و دوم شهرستان آباده فردا سه شنبه 23 بهمن ماه 97 در نوبت صبح با یک ساعت و نیم تاخیر و راس ساعت 9 صبح فعالیت خود را اغاز می‌کنند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها