کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آشنایی با خانواده Galaxy S5


کد خبر : ۵۷۱۲یکشنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸:۳۵۶۸۷۹ بازدید

Galaxy S5 اکنون پرچم‌دار سامسونگ است و تاکنون همانند مدل پیشینش Galaxy S4 دارای چندین هم‌خانواده شده است.

تولید خانواده‌ای از گوشی‌ها به رویه‌ای متداول در بین تولیدکنندگان تبدیل‌شده است. تولیدکنندگان بعد از تولید یک گوشی موفق و پرطرفدار، انواع مختلف آن گوشی را باکمی تغییرات عرضه می‌کنند. با این کار مخاطبین بیشتر و متنوع‌تری جذب آن گوشی می‌شوند. Galaxy S5 اکنون پرچم‌دار سامسونگ است و تاکنون همانند مدل پیشینش Galaxy S4 دارای چندین هم‌خانواده شده است.

Galaxy S5

اولین عضو خانوادهٔ Galaxy S5 با پشت نقطه‌نقطه، سنسور ضربان قلب، قابلیت اسکن اثرانگشت، صفحهٔ ۵.۱ اینچ، پردازشگر چهار هسته‌ای و دوربین ۱۶ مگاپیکسل شناخته می‌شود. این گوشی علاوه بر این دارای گواهینامهٔ IP67 است. یعنی ضد آب و ضد غبار می‌باشد و می‌توانید آن را با خود به ساحل دریا ببرید.

 

با اعضای خانوادهٔ Galaxy S5 آشنا شوید


Galaxy S5 Active

اکثر مشخصات Galaxy S5 Active به‌جز چند مشخصهٔ ظاهری مشابه Galaxy S5 است. پلاستیک کنار گوشی در S5 Active ضخیم‌تر و مقاوم‌تر شده و دکمه‌های لمسی جایشان را به دکمه‌های فیزیکی داده‌اند.
 

با اعضای خانوادهٔ Galaxy S5 آشنا شوید


اسکن اثرانگشت در S5 Active وجود ندارد ولی در لبهٔ گوشی یک دکمهٔ اضافه وجود دارد که کاربر می‌تواند آن را برای باز کردن سریع برنامهٔ دلخواهش تنظیم کند. این گوشی همانند S5 ضد آب و ضد غبار با گواهینامهٔ IP67‌ می‌باشد.
 

با اعضای خانوادهٔ Galaxy S5 آشنا شوید


Galaxy S5 Sport

این گوشی از جانب اپراتور آمریکایی Sprint عرضه می‌شود. S5 Sport همانند S5 Active دارای دکمه‌های فیزیکی در زیر صفحهٔ نمایش است ولی دکمهٔ اضافه و بدنهٔ ضخیم‌تر ندارد. اسپرت بودن این گوشی بیشتر به برنامه‌های مرتبط به ورزش و تناسب‌اندام است که Sprint بر روی آن نصب‌کرده است.
 

با اعضای خانوادهٔ Galaxy S5 آشنا شوید

با اعضای خانوادهٔ Galaxy S5 آشنا شوید


Galaxy S5 Mini

Galaxy S3 Mini اولین گوشی مینی در سری گلکسی بود. موفقیت این گوشی باعث شد برای نسخه‌های بعدی یعنی Galaxy S4 و Galaxy S5 نیز گوشی مینی عرضه شود.

کاور پشت S5 Mini همانند S5 (چسب زخم!) است. بدنهٔ ضد آب و ضد غبار با گواهینامهٔ IP67، اسکن اثرانگشت، سنسور ضربان قلب و هماهنگی با دستگاه‌های پوشیدنی مثل Gear Fit ازجمله ویژگی‌های مشابه بین S5 Mini و S5 است.
 

با اعضای خانوادهٔ Galaxy S5 آشنا شوید


نمایشگر Super AMOLED این گوشی داری وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰ است که کمی از S5 کمتر می‌باشد. ولی اگر اندازهٔ ۴.۵ اینچی آن را در نظر بگیریم، می‌بینیم تراکم پیکسلی آن ۳۲۶ppi است که به‌خوبی گوشی‌های iPhone می‌باشد.

پردازندهٔ ۴ هسته‌ای ۱٫۴GHz، دوربین ۸ مگاپیکسل عقب و ۲.۱ مگاپیکسل جلو و باتری ۲۱۰۰mAh از دیگر مشخصات این گوشی است. S5 Mini تنها دارای ۱.۵ گیگابایت RAM و ۱۶ گیگابایت حافظهٔ داخلی است. البته می‌توانید حافظهٔ گوشی را با استفاده از کارت حافظه microSD افزایش دهید. قیمت این گوشی هنوز مشخص نیست ولی احتمالاً مثل Galaxy S4 Mini در حدود ۴۰۰ دلار به فروش برسد.
 

با اعضای خانوادهٔ Galaxy S5 آشنا شوید


Galaxy K Zoom

Galaxy K Zoom چیزی مابین Galaxy S5 و Galaxy S4 Zoom است که پارسال عرضه شد. البته نام S5 بر روی این گوشی گذاشته نشده و قاعدتاً نباید آن را جزو خانوادهٔ S5 بدانیم. برتری این گوشی نسبت به Galaxy S5 در دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی با ۱۰ برابر زوم اپتیکی است. با این دوربین می‌توانید با زوم به سوژه نزدیک شوید بدون اینکه کیفیت عکس کاهش یابد.
 

با اعضای خانوادهٔ Galaxy S5 آشنا شوید


البته این گوشی سنگین و ضخیم است و برای استفادهٔ روزمره خیلی مناسب نیست. وضوح صفحهٔ نمایش آن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل است که از Galaxy S5 کمتر می‌باشد. باوجود دوربین قوی‌تر، کیفیت عکس این گوشی برتری قابل‌توجهی نسبت به Galaxy S5 ندارد.
 

با اعضای خانوادهٔ Galaxy S5 آشنا شوید


لذا اگر می‌خواهید حتماً گوشی بخرید که زوم اپتیکی داشته باشد Galaxy K Zoom‌ تنها گزینهٔ شما است ولی اگر می‌خواهید بعضی اوقات عکس‌های باکیفیت خیلی بالاتر از گوشی‌های معمولی بگیرید پیشنهاد می‌شود یک دوربین دیجیتالی بخرید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها