کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شورای رقابت امروز قیمت پژو 206 را اعلام می‌کند


کد خبر : ۵۶۹۰شنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰:۳۰۱۱۸۳۴ بازدید

فروش نقدی خودروسازان در انتظار ابلاغ نرخ‌های جدید از سوی شورای رقابت ...

قیمت جدید انواع خودروها از جمله پژو 206 امروز از سوی شورای رقابت اعلام می‌شود.شورای رقابت در دهه سوم خرداد ماه دستورالعمل جدید قیمت‌گذاری خودرو و نرخ جدید برخی خودروها را اعلام کرد که قیمت برخی خودروها مانند پژو 206 مورد اعتراض شرکت‌های خودروساز قرار گرفت.

در نهایت جلسات مجددی بین شورای رقابت و خودروسازان برگزار و قرار شد قیمت برخی خودروها مانند پژو 206 مورد بازنگری قرار گیرد.بر این اساس،‌ قرار است نرخ جدید خودروها از جمله پژو 206 امروز از سوی رئیس شورای رقابت اعلام شود.

خودروسازان تاکنون از اعمال قیمت جدید بر روی محصولاتشان خودداری کرده و انجام این کار را به ابلاغ شورای رقابت منوط کرده‌اند.در عین حال، قرار بود 20 درصد تولید شرکت‌های خودروساز به صورت نقدی در هر ماه عرضه شود که در ماه جاری هنوز فروش فوری برگزار نشده است.

هاشم یکه زارع، مدیرعامل ایران خودرو پیشتر در مورد تأخیر در عرضه نقدی ماه جاری، به فارس گفته بود: در دهه اول هر ماه بخشی از محصولات ایران خودرو به صورت نقدی عرضه می‌شود که در ماه جاری نیز این اتفاق خواهد افتاد.از آنجا که تاکنون فروش نقدی تیرماه توسط ایران خودرو انجام نشده است، این عرضه نقدی پس از اعلام نرخ‌های جدید از سوی شورای رقابت صورت خواهد گرفت.

در مورد فروش نقدی شرکت سایپا نیز با وجود مصوبه موجود برای الزام خودروسازان به عرضه 20 درصد از محصولاتشان به صورت نقدی، خبر خاصی منتشر نشده و نمایندگی‌های فروش محصولات این شرکت از عدم عرضه نقدی محصولات سایپا خبر می‌دهند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها