کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی دو تلویزیون‌ 8K و 4K جدید توسط سونی


کد خبر : ۵۶۷۲۸سه شنبه، ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸:۱۹۴۹۰۶ بازدید

شرکت سونی در جریان نمایشگاه CES2019 لاس وگاس از دو تلویزیون جدید با فناوری 8K و 4K به ترتیب با پنل های ال‌سی‌دی و اولد رونمایی کرد.
معرفی دو تلویزیون‌ 8K و 4K جدید توسط سونیمعرفی دو تلویزیون‌ 8K و 4K جدید توسط سونی

شرکت سونی در جریان نمایشگاه CES2019 لاس وگاس از دو تلویزیون جدید با فناوری 8K و 4K به ترتیب با پنل های ال‌سی‌دی و اولد رونمایی کرد.

نمایشگاه علم و فناوری CES ۲۰۱۹ قرار است در ۸ تا ۱۱ ژانویه سال جاری میلادی در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا برگزار شود که میزبان شرکت‌های بزرگ و غول های تکنولوژی متعددی در جهان خواهد بود تا از جدیدترین محصولات خود رونمایی و پرده‌برداری کنند.

بر اساس گزارش وب سایت the verge، سونی که یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده تلویزیون در جهان به شمار می‌رود، حالا به نظر می‌رسد می‌خواهد یکی از پررنگ ترین بازیگران در نمایشگاه علم و فناوری CES۲۰۱۹ باشد تا همانند همیشه فناوری های به روز و پیشرفته خود را در عرصه ساخت و تولید تلویزیون های هوشمند با کیفیت وضوح بالا به رخ سایر شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی بکشاند.

در این دو تلویزیون جدید از تراشه پردازنده تصویر ایکس وان اولتیمیت بهره گیری شده است که از الگوریتم خاص و منحصر بفردی برای نمایش بهتر تصویر با کیفیت وضوح ۸K استفاده شده است تا تصاویر واقعی تر و بهتر از حالت معمولی نمایش داده شوند./ ایسنا



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها