کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بنزین 400 تومانی تا زمان ابلاغیه هیئت‌ دولت نمی‌سوزد


کد خبر : ۵۶۶۲جمعه، ۱۳ تیر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱:۴۲۲۷۹۳ بازدید

رئیس سندیکای جایگاهداران سوخت کشور گفت: از 2 میلیارد و 260 میلیون لیتر سهمیه بنزین 400 تومانی حدود یک میلیارد و 800 میلیون لیتر بنزین در کارت سوخت‌ها باقی مانده است و این سهمیه ...

بیژن حا‌ج‌محمدرضا، رئیس سندیکای جایگاهداران سوخت کشور با انتقاد از اعمال نشدن حق العمل کاری جایگاهداران اظهار داشت: طبق مصوبه شورای اقتصاد قرار بود که نرخ حق‌العمل کاری جایگاهداران سوخت کشور افزایش پیدا کند ولی این موضوع هنوز اجرایی نشده است. 

وی تصریح کرد: براساس لایحه مجلس افزایش نرخ حق‌العمل کاری  بایستی در امسال انجام می‌شد که این موضوع با کارمزد جایگاهداران اشتباه در نظر گرفته شده است. حاج محمدرضا تاکید کرد: در این راستا جایگاهداران اعتراض خود را به مجلس و شورای اقتصاد منعکس کردند که متاسفانه باز هم به نتیجه نرسیدند. 

رئیس سندیکای جایگاهداران سوخت کشور با اشاره به اینکه در جایگاه‌ها، سوخت با سه نرخ به فروش می‌رسد، اظهار داشت: از 2 میلیارد و 260 میلیون لیتر بنزین سهمیه 400 تومانی حدود یک میلیارد و 800 میلیون لیتر بنزین در کارت سوخت‌ها باقی مانده است و این سهمیه تا زمان ابلاغیه از سوی هیئت دولت به قوت خود باقی است. 

وی تاکید کرد: جایگاهداران نرم افزارها را نظارت می‌کنند و نظارت بخش سخت افزاری نیز زیر نظر شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران است. 

حاج محمدرضا در خصوص چگونگی دریافت اطلاعات مربوط به میزان سوخت كارت ها تصریح كرد: سامانه جایگاه ها اطلاعات موجودی بنزین كارت ها را دارد زیرا تراكنش مصرف و باقیمانده بنزین و به سامانه آمده و میزان بستانكاری مردم مشخص می شود. 

وی خاطرنشان كرد: میزان بنزین كارت ها بصورت روزانه، هفتگی و ماهانه ثبت می شود ضمن اینكه چنانچه مردم بخواهند از وضعیت سوخت كارت‌ها اطلاع حاصل كنند می توانند با مراجعه به پلیس+10 تراكنش كارت های خود را از جمله آمار قطعی زمان سوخت گیری، تلمبه سوخت گیری، ساعت و روز سوخت گیری را بصورت جدول بندی بگیرند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها