کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ پیشنهادی فروش واحدهای مسکونی در تهران


کد خبر : ۵۶۴۷پنجشنبه، ۱۲ تیر ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۲:۳۵۳۴۵۹ بازدید

واحدهای مسکونی معرفی شده در جدول قیمت ستون امروز نبض بازار جزو واحدهای مسکونی با حداقل قیمت هستند.

همان‌طور که مشخص است ارزش هر مترمربع این دسته از واحدهای مسکونی کمتر از 2 میلیون و 600 هزار تومان اعلام شده است. این قیمت‌های پیشنهادی فروش هم مربوط به واحدهای نوساز و هم واحدهایی با بیش از 15 سال ساخت در مناطق مختلف تهران به خصوص در جنوب و مرکز تهران است. 
در حال حاضر، قیمت‌های این چنینی برای خرید عموم خریداران در بازار مسکن قابل قبول است و با قدرت خرید متقاضیان همخوانی یا بهتر است گفته شود کمترین فاصله را دارد.

طبق گفته مشاوران املاکی که چنین مواردی را در بنگاه‌های خود فایل می‌کنند، بازار فروش این واحدها همیشه با مشتری همراه است و اکنون هم بازار خرید و فروش واحدهای مذکور با رونق همراه است.
برخی از فعالان بازار مسکن درباره خریدارانی که به سمت خرید چنین واحدهایی رو می‌آورند به «دنیای اقتصاد» تاکید کردند: به طور یقین همه خریداران این دسته از واحدهای مسکونی برای مصرف شخصی خود اقدام به خرید این واحدها نمی‌کنند، زیرا اکثر مالکان بلافاصله بعد از خرید، واحد خود را به بازار اجاره عرضه می‌کنند. 

بنگاه‌داران املاک در ادامه یادآور شدند که این دسته از خریداران جزو مالکان مترقی در بازار مسکن هستند یعنی آنها هر زمان به محض فراهم کردن بودجه‌ای حتی به میزان اندک به خرید واحدی با 10 متر مساحت بزرگ‌تر یا واحدی با عمر بنای جوان‌تر یا در نهایت در محله‌ای با کیفیت بهتر واحدشان را تبدیل به احسن می‌کنند.این روند ممکن است سال‌ها به طول بینجامد تا در نهایت خریدار واحد دلخواه خود را خریداری کند و خود در آن ساکن شود.

یکی از محله‌های جنوبی تهران که چند سالی می‌شود از کمترین نوسان قیمت فروش در بازار مسکن رو به رو بوده است و قیمت پیشنهادی فروش هر متر مربع از واحدهای نوساز معمولا بین 2 میلیون و 100 هزار تا 2 میلیون و 300 هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود، محله مولوی است.

برای مثال، تعدادی واحد نوساز با متراژهای مختلف بین 50 تا 70 متر مربع با کلیه امکانات در خیابان تختی واقع در خیابان مولوی به بازار فروش عرضه شده است.مالک اظهار کرده است که واحدها از 20 میلیون تومان وامکم بهره برخوردار هستند و 30 میلیون تومان مبلغ رهن بزرگ‌ترین متراژ است.

قیمت پیشنهادی فروش در ازای هر متر مربع 2 میلیون و 200 هزار تومان برآورد شده است.




اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها