کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

روزهای کسل کننده در بازار آهن


کد خبر : ۵۵۷۷۵سه شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷:۳۳۵۸۰۰ بازدید

یکی دیگر از روزهای کسل کننده بازار آهن را پشت سر گذاشتیم. روز گذشته میزان تخفیف‌ها با کاهش چشمگیری مواجه شد که به همین میزان شاهد ...
روزهای کسل کننده در بازار آهنروزهای کسل کننده در بازار آهن

آهن‌پرایس- یکی دیگر از روزهای کسل کننده بازار آهن را پشت سر گذاشتیم. روز گذشته میزان تخفیف‌ها با کاهش چشمگیری مواجه شد که به همین میزان شاهد کاهش حجم معاملات در بازار بودیم.

قیمت میلگردهای متفرقه از حدود ۳۶۵۰ تا ۳۹۰۰ تومان اعلام شد. میلگرد ذوب اهن اصفهان در بازه ۳۸۰۰ تا ۳۹۳۰ تومان معامله شد. نکته مهم و قابل توجه این است که با وجود اینکه هنوز کاهش قیمت ها در عرضه های جدید مشخص نیست، اما بازار آهن آلات با شیب نسبتا تندی به سمت کاهش قیمت ها درحرکت می باشد. در حال حاضر تقریبا تمامی محصولات فولادی تحویل آذرماه فروخته شده و در حال تحویل می باشد.

 براساس قوانین جدید اعمال شده در عرضه ها، محصولات فولادی که فاقد مشتری می باشد باید به قیمت های پایه آن ها ۱۰ درصد کاهش قیمت اعمال شود. بعید بنظر می اید که در عرضه های جدید شرکت ذوب اهن اصفهان و دیگر شرکت ها کاهش قیمتی بیش از ۱۰ درصد بر قیمت پایه محصولات اتفاق افتد. حتی چنانچه نرخ های پایه ۱۰ درصد کاهش یابد، بازهم قیمت های بازار آزاد از قیمت های بورس پایین تر می باشد. با توجه به وضعیت بازار آهن، موج جدید رکودی که پیش تر در مورد آن صحبت کرده بودیم زودتر از تصور از راه رسیده است. بنظر می آید در صورتیکه قیمت ارز در کانال فعلی باقی ماند، شاهد رکود دیگر بازار ها نیز خواهیم بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها