کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سقوط خودرو پژو 206 در کانال حاشیه بزرگراه شهید لشگری + تصویر


کد خبر : ۵۵۷۲۷دوشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷:۲۸۱۴۳۳ بازدید

یک دستگاه خودرو سواری در حال حرکت در جاده مخصوص کرج در کانال حاشیه این بزرگراه سقوط کرد که در پی آن این وسیله نقلیه متلاشی و راننده آن مصدوم و روانه بیمارستان شد.

y9mnz566vm6isesr3l4.jpg

وقوع این حادثه ساعت 14:07 دقیقه دیروز از سوی شاهدان به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاههای 45 و111 و همچنین گروه امداد و نجات 8 را به کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج، نبش خیابان 30 اعزام کرد.

بنا به اظهار علی کاظمی رئیس ایستگاه 111 آتش نشانی اعزامی، یک دستگاه خودروسواری پژو 206 در مسیر غرب به شرق جاده مخصوص کرج درحال حرکت بود که به دلیل نامعلومی پس از منحرف شدن از مسیر اصلی و برخورد با گاردریل کنار جاده، واژگون شد و سپس به داخل کانال بدون آب سقوط کرد. 

وی با اشاره به گرفتار شدن راننده در داخل خودرو، افزود: آتش نشانان بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و ضمن ایمن کردن محل و نیز نصب علائم هشدار دهنده ی ایمنی در جاده، پس از قطع برق خودرو و جلوگیری از نشت بنزین آن مشغول خارج کردن راننده مصدوم شدند.

کاظمی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی با رعایت موارد ایمنی، راننده خودرو پژو206 را که از ناحیه ی دست دچار شکستگی شده بود، با احتیاط از داخل اتاقک خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس در محل دادند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی علت وقوع این حادثه را از سوی پلیس راهور در دست بررسی اعلام کرد و گفت: خودروی واژگون شده توسط آتش نشانان از داخل کانال آب بیرون آورده و سپس به حاشیه ی امن جاده انتقال یافت.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها