کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت بیت کوین به 3400 دلار سقوط کرد


کد خبر : ۵۵۶۲۸شنبه، ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵:۵۶۲۴۲۰ بازدید

قیمت هر واحد بیت کوین در 24 ساعت اخیر با بیش از 12 درصد کاهش به تقریبا 3400 دلار کاهش پیدا کرد.

قیمت هر واحد بیت کوین در 24 ساعت اخیر با بیش از 12 درصد کاهش به تقریبا 3400 دلار کاهش پیدا کرد.

به گزارش کوین مارکت کپ، قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۲ درصد کاهش پیدا کرد و به کمتر از ۳ هزار و ۴۰۰ دلار در هر واحد رسید که کمترین رقم در یکسال اخیر آن محسوب می شود.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از ایبنا، در همین حال، قیمت بیت کوین در مقایسه با بالاترین رقم ثبت شده خود یعنی ۲۰ هزار دلار که در دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی ثبت شده بود، ۶ برابر کاهش پیدا کرده است. همچنین قیمت بیت کوین در روز جمعه ۳ هزار و ۳۸۹ دلار معامله شد که حاکی از افت ۱۲.۲ درصدی ارزش آن در یک روز دارد.

سرمایه بازار بیت کوین در حدود ۴.۸ میلیارد دلار در ۲۴ ساعت گذشته کاهش پیدا کرده و در هفته گذشته بیش از ۱۴ میلیارد دلار از سرمایه بازار خود را از دست داده است. این در حالی است که در دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی ارزش سرمایه بازار بیت کوین بیش از ۳۳۰ میلیارد دلار ثبت شده بود.

همچنین دیگر ارزهای رمزنگار از ضرر بازار ارزهای رمزنگار در امان نبودند و ارز اتریوم بیش از ۱۵ درصد و XRP همه ۱۰ درصد کاهش ارزش داشتند. قیمت بیت کوین در روز چهارشنبه هفته گذشته به ۳ هزار و ۹۰۰ دلار کاهش پیدا کرده بود.

بر پایه این گزارش، به گفته برخی از کارشناسان اقتصادی بازار ارزهای رمزنگار در حال رنج بردن از وضعیت منفی شرایط اعتماد به بازار خود است؛ ضمن اینکه روند نزولی ارزش ارزهای رمزنگار در سال آینده میلادی ادامه خواهد داشت. البته برخی ها هم بر این باور هستند که بیت کوین به یکهزار و ۵۰۰ دلار هم سقوط خواهد کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها