کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بورس تهران در پایان معاملات آخرین روز کاری هفته


کد خبر : ۵۵۵۴۵چهارشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳:۳۵۱۰۸۲ بازدید

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات چهاردهمین روز از آذر ماه با رشد بیش از یک هزار و 158 واحدی به پله 166 هزار و 859 واحدی صعود کرد.

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات چهاردهمین روز از آذر ماه با رشد بیش از یک هزار و 158 واحدی به پله 166 هزار و 859 واحدی صعود کرد.

در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۵۰۶ سهم اوراق بهادار به ارزش ۶ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۲۹ ریال در بیش از ۱۱۹ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۳۳۶ واحد، شاخص بازار اول ۱۰۱۵ واحد، شاخص آزاد شناور ۱۴۲۵ واحد، شاخص بازار دوم ۱۵۷۲ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۳۱۸ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۲۲۴ واحد افت را تجربه کرد.

نماد‌های پربیننده معاملات امروز نماد‌های بانک ملت، سایپا، پالایش نفت اصفهان، بانک تجارت، فولاد مبارکه اصفهان با روند صعودی و نماد‌های پتروشیمی شازند، پتروشیمی پارس با روند نزولی به کار خود پایان داد. 


معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با رشد بیش از ۱۵ واحدی به پله ۱۸۴۴ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد یک هزار و ۱۸ سهم اوراق بهادار به ارزش ۴ میلیون و ۷۷ هزار و ۹۱۴ ریال در بیش ۱۲۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی زاگرس با روند منفی و نماد‌های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، تولیدات پتروشیمی قائد بصیر، سهامی ذوب آهن اصفهان، صنایع ماشین‌های اداری ایران، تجارت الکترونیک پارسیان کیش با روند مثبت به کار خود پایان دادند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها