کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آهن ارزان‌تر می‌شود؟


کد خبر : ۵۵۵۰۶سه شنبه، ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰:۲۰۵۶۷۴ بازدید

این روزها وضعیت بازار آهن‌آلات کمی متفاوت است، بطوری که قیمت معینی برای محصولات و مقاطع آهن وجود ندارد و قیمت ها بصورت توافقی ...
آهن ارزان‌تر می‌شود؟آهن ارزان‌تر می‌شود؟

آهن‌پرایس- این روزها وضعیت بازار آهن‌آلات کمی متفاوت است، بطوری که قیمت معینی برای محصولات و مقاطع آهن وجود ندارد و قیمت ها بصورت توافقی اعلام می گردد. در حقیقت هیچ خرید و فروشی در بازار نیست و بازار این روزها تبدیل به ماشین سرمایه سوزی شده است تا چرخه مبادلات کالایی.

کاهش میزان تقاضا برای خرید طی هفته جاری روز به روز بیشتر می شود و اکثر خریداران به امید کاهش بیشتر قیمت ها از خرید دست کشیده اند. در این میان به موضوعی که باید بسیار توجه کرد افزایش ناگهانی قیمت ها می باشد. با توجه به روند غیر قابل پیش بینی بازار اهن آلات طی یکی دو ماه اخیر، هرگونه اتفاق جدیدی در این بازار دور از انتظار نیست چرا که هنوز بازار وارد دوره ثبات قیمتی نشده و همچنان قیمت ها بدون داشتن مبنای مشخصی به مشتری اعلام می گردد.

امروز نیز وضعیت بازار آهن آلات کاهشی گزارش شده است. قیمت میلگرد آجدار بطور میانگین ۳۸۵۰ تومان اعلام شد. در حال حاضر اکثر واحد های تولیدی در تلاش برای اعلام قیمت های رقابتی هستند این در حالی است که هیچ تقاضای جدی در بازار وجود ندارد. اکثر موجودی انبار ها رو به اتمام است و ارزش بارهای موجود درانبار تامین کنندگان روز به روز در حال کاهش می باشد. چنانچه این روند ادامه دار باشد، شاهد متضرر شدن بسیاری از بنکداران و انبار داران در روز های آتی خواهیم بود.

در شرایط فعلی تنها توصیه ای که می توان به خریداران آهن داشت این است که پیش از خرید با مشاوران و کارشناسان ماهر در این امر مشورت کرده و در خرید خود دقت لازم را داشته باشند. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها