کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ماجرای اعتراض امروز مشتریان بهمن موتور چه بود؟


کد خبر : ۵۵۴۹۹سه شنبه، ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵:۰۸۱۵۱۷۷ بازدید

امروز سه شنبه مشتریان بهمن خودرو به دلیل گرانی بیش از حد خودرو بسترن و عدم تحویل خودرو هاوال در محل سازمان فروش شرکت بهمن موتور ...
ماجرای اعتراض امروز مشتریان بهمن موتور چه بود؟ماجرای اعتراض امروز مشتریان بهمن موتور چه بود؟

امروز سه شنبه مشتریان بهمن خودرو به دلیل گرانی بیش از حد خودرو بسترن و عدم تحویل خودرو هاوال در محل سازمان فروش شرکت بهمن موتور، کیلومتر 13 جاده مخصوص، تجمع کردند.

صنعت خودروسازی کشور این روزها حال خوشی ندارد و در این میان وضعیت بهمن موتور را می توان نمادی از این شرایط دانست.

پرشین خودرو نیز نوشت: پس از تجمع چند روز پیش مشتریان ناراضی گروه بهمن در مقابل این شرکت و پس از آن در روبروی ساختمان وزارت صنعت، برای سومین بار تعداد زیادی از مشتریان خودروهای هاوال و بسترن در مقابل سازمان فروش شرکت بهمن موتور تجمع کرده اند.

تجمع امروز که با پیش زمینه قبلی هماهنگ شده بود با تعداد بیشتری از مشتریان ناراضی این شرکت برگزار شود.

روز یکشنبه گزارشی از آمار تولید و فروش خودروهای هاوال منتشر شد که با بازخورد زیادی روبرو شد که بزرگترین دلیل آن اختلاف بالای آمار خودروهای تولید شده با خودروهای فروش رفته بود که بیش از 250 دستگاه خودروی هاوال را شامل می شد.

بازتاب نیز نوشت: اصل داستان از آنجایی شروع شد که بهمن موتور قیمت بسترن بی ۳۰ را در مرحله اول افزایش داد .مشتریان این شرکت به این گرانی های بدون منطق سدان بسترن اعتراض نمودند اما گروه بهمن بدون توجه به این اعتراض ها و ارائه ادله محکم دوباره قیمت این سدان را افزایش داد. این تمام ماجرا نبود چرا که گروه بهمن در روزهای اخیر به خریداران هاوال H2 اعلام نموده از تحویل این کراس اوور عاجز است و خریداران می توانند با پرداخت مبلغی بیشتر بسترن B30 را تحویل بگیرند.مدیران گروه بهمن طی جلساتی که با مشتریان خود گذشته اند ،عنوان نموده که در حال حاضر هیچ هاوالی را برای تحویل ندارند و تنها راه حل پیش روی آنها پس گرفتن پول یا تعویض خودرو با بسترن است.

با فاصله اندکی از انتشار این خبر کلیپ هایی در فضای مجازی منتشر شد که یکی از پارکینگ های این خودروسازی را در حالی که صدها دستگاه خودروی هاوال در آن پارک شده بود، نشان می داد.

 

اطلاعیه گروه بهمن در خصوص این خبر و بعد از آن آغاز طرح تبدیل هاوال به بسترن و ارسال پیامک این طرح به خریداران را می توان آخرین عواملی دانست که موجب شد مشتریان ناراضی بیشتری در این تجمع شرکت کنند.

7txfut8po9ym3bkqq11.jpg

بسیاری از مشتریان هم از افزایش بیش از حد خودروی بسترن گلایه دارند و اعلام کردند که توان پرداخت مابقی مبلغ خودرو را ندارند و شرکت هم انتقال حواله‌ها را ممنوع کرده است. گروه بهمن هم برای کسانی که توان تسویه کامل خودروی بسترن را دارند پیشنهادی داده است که آن هم مورد قبول مشتریان نبوده است. مشتریان اعتقاد دارند که بهمن خودرو فقط به دنبال این است که مشتریان از قرارداد خود انصراف داده و پول خود را پس بگیرند.

gmytrn16w5yl938n9uz.jpg

sejj0idw1xeynwz1og7i.jpg

گروه بهمن در اطلاعیه خود دلیل عدم تحویل خودروها را، ناقصی این محصولات به دلیل کمبود قطعه عنوان کرده بود، در حالی که در نشست خبری مدیرعامل وقت این شرکت در مراسم کلیدسپاری خودروهای هاوال به خریداران، وی با قطعیت از خرید قطعات خودروهای هاوال و مزدا تا 6 ماهه نخست سال 98 خبر داده بود.

هر چند بخشی از مواردی که منتهی به بروز مشکلات این چنینی در صنعت خودروی کشور شده است را نمی توان از به بهمن مرتبط دانست اما؛ نقش مدیران این شرکت در عقد قرارداد محکم با طرف چینی و ذخیره سازی مناسب قطعات برای این روزها را هم نباید نادیده گرفت.

شاید بهترین راه برای حل این معضل را می توان ورود دولت به این مقوله و برطرف کردن مشکلات مشتریان دانست.

تا زمان تنظیم این گزارش هیچ یک از مدیران شرکت بهمن موتور یا گروه بهمن در جمع معترضیان حاضر نشده اند.

"پایگاه خبری ایران‌جیب آمادگی دارد هرگونه پاسخ و شفاف سازی مسئولان بهمن موتور را منتشر و به اطلاع مشتریان برساند"



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها