کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جلوی صادرات‌ نفت ما را بگیرند، نفتی از خلیج‌فارس صادر نمی‌شود


کد خبر : ۵۵۴۹۸سه شنبه، ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲:۵۶۶۳۵۷ بازدید

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی که در سفر استانی به سمنان به سر می برد روز سه شنبه در جمع مردم شاهرود سخنرانی کرد.
جلوی صادرات‌ نفت ما را بگیرند، نفتی از خلیج‌فارس صادر نمی‌شودجلوی صادرات‌ نفت ما را بگیرند، نفتی از خلیج‌فارس صادر نمی‌شود

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی که در سفر استانی به سمنان به سر می برد روز سه شنبه در جمع مردم شاهرود سخنرانی کرد. رییس‌جمهور گفت: آمریکا بدنبال کودتا در کشور ما ناموفق بود، آن ها در پی تجزیه و جدا کردن خوزستان، تحریم ایران و شکستن قدرت کشورمان بودند اما موفق نشدند و باید بررسی شود چرا آمریکا این همه از ملت ایران و ایرانی ها عصبانی است.

رئیس دولت تدبیر و امید گفت: ایران قدرتمند غیر قابل تحمل برای آمریکا و صهیونیست ها است و ملت ایران ملت غیوری است که در برابر آن ها هرگز سر فرود نیاورده و نخواهند آورد.

وی ابراز داشت: آمریکا اعلام کرد که ایران را از صادرات نفت محروم می کند، اعلام کرد ایران را از تبادل تجاری با دنیا باز می دارد و می خواست ایران را در منطقه و جهان منزوی کند و اعلام کرد در منطقه اهدافی دارد تا به آن ها دست یابد، اما ملت بزرگ ما در تمام این صحنه ها ثابت کرد که پیروز نهایی این نبرد خواهد بود.

روحانی افزود: آمریکا بداند نفت خود را می فروشیم و خواهیم فروخت و قادر نیست جلوی صادرات نفت ایران را بگیرد و باید بداند اگر روزی بخواهد جلوی نفت ایران را بگیرد نفتی از خلیج فارس صادر نخواهد شد.

وی با اشاره به این که آمریکا در صدد است رابطه ما را با جهان تضعیف کند ابراز داشت: امروز رابطه ملت ایران امروز از هر زمان دیگر در غرب ایران با عراق و ترکیه، در شمال با آذربایجان، روسیه، قزاقستان و ترکمنستان و در شرق با افغانستان و پاکستان و در جنوب با عمان، قطر و کویت روابط صمیمی داریم و خواهیم داشت و آمریکا قادر نیست رابطه ما را با ملت های منطقه که در طول قرن ها در کنار هم به عنوان همسایه مهربان و عزیز بودیم جدا سازد.

وی گفت: آمریکا قادر نیست روابط تجاری ما را با منطقه و جهان قطع کند و باید بداند در سراسر این سرزمین مردم ما با کشورهای منطقه و جهان روابط فرهنگی و اقتصادی و سیاسی شان را حفظ خواهند کرد و ما ارتباطات خود را با همسایگان و کشورهای اسلامی و جهان توسعه خواهیم داد.

روحانی افزود: آمریکا تلاش می کند اروپا را از ایران جدا کند و در پی جدا کردن چین، هندوستان و همسایگان از ایران است و ایران هراسی را در منطقه ترویج می کند؛ ما دشمن هیچ ملتی از همسایگان خود نیستیم و نخواهیم بود و آمریکا نمی تواند بین ما و کشورهای همسایه و نیز کشورهای اسلامی تفرقه، نزاع و دشمنی ایجاد کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها