کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ردپای انتخاباتی یاران ابراهیم رییسی در صداوسیما


کد خبر : ۵۵۴۳۹دوشنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹:۳۰۱۰۴۹ بازدید

میثم نیلی و فریدالدین حداد عادل در حالی به عنوان اعضای شورای اندیشه‌ورزی شبکه سه سیما منصوب شدند که از یاران فعال ستاد انتخاباتی ...

میثم نیلی و فریدالدین حداد عادل در حالی به عنوان اعضای شورای اندیشه‌ورزی شبکه سه سیما منصوب شدند که از یاران فعال ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ بودند.

هر انتصاب تازه در بخش‌های مختلف صدا و سیما، نشان می‌دهد که این سازمان همچنان دنباله‌رو اندیشه‌ها و سیاست‌های جریان‌ها و گروه‌های سیاسیِ اقلیت جامعه است که در چند دوره گذشته انتخابات ایران، همواره شکست خورده‌اند.

در تازه‌ترین اقدام، چند روز پیش، مرتضی میرباقری، معاون رئیس سازمان در امور سیما، اعضای جدید شورای اندیشه‌ورزی شبکه سه سیما را منصوب کرد. علی اصغرپورمحمدی، میثم نیلی، فریدالدین حداد عادل، سیداحمد عبودتیان و جعفر عبدالملکی، افراد جدیدی هستند که به‌تازگی به عضویت این شورا درآمده‌اند.

با این که همیشه صدا و سیما از یک گرایش و جناح سیاسی کشور دست به انتخاب مدیران خود زده است، اما این‌بار حضور میثم نیلی و فریدالدین حدادعادل که از اعضای اصلی ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ بوده‌اند، در فهرست شورای اندیشه‌ورزی شبکه سه تامل برانگیز است. سازمانی که با بودجه عمومی کشور و پول مردم اداره می‌شود، باید اعضایی را در شوراها و پست‌های مدیریتی خود جای دهد که با گرایش قالب جامعه همخوانی داشته باشند یا دست کم ضد آن به‌شمار نیایند.

در این میان خیلی خوب خواهد شد اگر مرتضی میرباقری توضیح دهد چگونه و بر اساس چه معیاری دست به انتخاب میثم نیلی، از هوادارن و نزدیکان ابراهیم رئیسی یا فریدالدین حدادعادل از فعالان ستاد انتخاباتی این نامزد ریاست جمهوری در سال ۹۶ زده است تا اذهان مردمی که با پول آنان این سازمان اداره می‌شود، روشن شود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها