کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاهش ناگهانی قیمت آهن‌آلات ساختمانی


کد خبر : ۵۵۴۳۵دوشنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱:۲۰۱۳۴۶۹ بازدید

از ابتدای روز گذشته شاهد کاهش چشمگیر قیمت آهن‌آلات در بخش‌های مختلف بودیم که موجب شده تا برخی از خریداران از خرید آهن منصرف شده و ...
کاهش ناگهانی قیمت آهن‌آلات ساختمانیکاهش ناگهانی قیمت آهن‌آلات ساختمانی

آهن‌پرایس- از ابتدای روز گذشته شاهد کاهش چشمگیر قیمت آهن‌آلات در بخش‌های مختلف بودیم که موجب شده تا برخی از خریداران از خرید آهن منصرف شده و در انتظار کاهش بیشتر قیمت ها بمانند.

این افت قیمت ها در بخش هایی همچون پروفیل و میلگرد آجدار بیش از دیگر بخش ها دیده می شد بطوری که قیمت قوطی پروفیل و قیمت میلگرد بطور میانگین ۲۰۰ تومان کاهش یافته است. کاهش حجم تقاضا طی یکی دو هفته اخیر موجب شد تا قیمت ها در بازار اهن کشور روند نزولی را در پیش گیرد. چراکه با ورود به فصل سرما و کاهش ساخت و ساز و همچنین مشکلات و افزایش قیمت هزینه حمل تقاضا در این بازار با افت مواجه گردید و هر روزه شاهد افزایش آن بودیم.

خبرهای بازار آهن حاکی از افت قیمت قوطی پروفیل تا مرز ۵۸۰۰ تومان می باشد. در حال حاضر میانگین قیمت قوطی اهن ضخامت ۲,۵ میل ۵۸۵۰ تومان می باشد که مربوط به کارخانه های تهران شرق، صدرا، یزد و نورد میلاد یزد می باشد. بیشتر قیمت پروفیل ۲,۵ میل مربوط به کارخانه جهان پروفیل می باشد که از لحاظ کیفیت نیز بسیار مطلوب است. قیمت قوطی جهان پروفیل ۵۹۰۰ تومان اعلام شده است.

بازار میلگرد ها نیز از این کاهش قیمت ها عقب نماندند و روندی کاهشی را در پیش گرفتند. در حال حاضر قیمت میلگرد سایز ۱۴ سیادن ابهر ۳۸۱۰ تومان می باشد که در مقایسه با قیمت های روز گذشته ۱۳۰ تومان کاهش داشته است. بیشترین کاهش قیمت امروز میلگرد ها مربوط به کارخانه فایکو می باشد که رقم ۲۳۰ تومان برای این کارخانه به ثبت رسیده است. همچنین کمترین کاهش قیمت را کارخانه های حسن رود، پرشین فولاد و بردسیر کرمان داشته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها