کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پاداش لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد


کد خبر : ۵۵۴۱۰یکشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶:۳۰۷۱۳ بازدید

کنفدراسیون فوتبال آسیا پاداش تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان را نهایی و اعلام کرد. AFC در شرایطی جوایز، کمک هزینه‌های سفر و پاداش‌های سال ...

کنفدراسیون فوتبال آسیا پاداش تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان را نهایی و اعلام کرد. AFC در شرایطی جوایز، کمک هزینه‌های سفر و پاداش‌های سال 2019 لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد که کمک هزینه‌های سفر نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته اما دیگر موارد دستخوش تغییر نشده است.

بر اساس تصمیم کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی که فصل گذشته کمک هزینه سفر تیم‌ها 30 هزار دلار بود، این رقم در فصل جدید با افزایشی صددرصدی به رقم 60 هزار دلار رسید و تیم‌ها برای هر دیدار خارج از خانه خود این رقم را دریافت خواهند کرد. همچنین این کمک هزینه که فصل گذشته در مرحله پلی‌آف 20 هزار دلار بود، به 40 هزار دلار افزایش یافت و در مرحله فینال مبلغ 60 هزار دلاری کمک هزینه سفر به 120 هزار دلار رسید. پاداش کسب پیروزی و تساوی همچنان مانند سال گذشته است و تغییرات جدیدی نداشته است؛ تیم‌های برنده در هر مرحله تا نیمه نهایی 50 هزار دلار دریافت خواهند کرد و تیم‌ها با نتیجه تساوی نیز مبلغ 10 هزار دلار پاداش دریافت می‌کنند. این ارقام دو سال قبل تغییر کرد و همچنان از فرمول قدیمی خود تبعیت می‌کند.

پاداش‌های در نظر گرفته شده برای مراحل مختلف نیز مانند فصل گذشته است؛ یک هشتم نهایی 100 هزار دلار، یک چهارم نهایی 150 هزار دلار، نیمه نهایی 250 هزار دلار، نایب قهرمان نیز مبلغ 2 میلیون دلار و قهرمان 4 میلیون دلار پاداش خواهند گرفت. رقمی که نسبت به سال گذشته تغییر نکرده است.

بدین ترتیب و با این حساب تیم‌ها در صورت حضور در مرحله یک هشتم نهایی 100 هزار دلار دریافت می‌کنند، با صعود به مرحله یک چهارم نهایی 150 هزار دلار دریافتی خواهند داشت و در صورت رسیدن به نیمه نهایی 250 هزار دلار تصاحب خواهند کرد؛ رقمی که همانند سال گذشته است. پاداش تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان نیز مانند سال گذشته است؛ فدراسیون فوتبال آسیا به تیم قهرمان مانند سال گذشته 4 میلیون دلار پاداش خواهد داد و تیم نایب قهرمان نیز مبلغ 2 میلیون دلار درآمد خواهد داشت تا به این ترتیب جوایز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا نهایی و ابلاغ شوند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها