کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پیش‌بینی صرافی‌ها از قیمت دلار


کد خبر : ۵۵۴۰۵یکشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰:۵۶۳۰۶۹۲ بازدید

گزارش میدانی از بازار فردوسی بی‌مشتری بودن اکثر دلالان، مراجعه قابل توجه مردم برای خرید سهمیه دلاری و بی‌خبری صرافان ...
پیش‌بینی صرافی‌ها از قیمت دلارپیش‌بینی صرافی‌ها از قیمت دلار

گزارش میدانی تجارت‌نیوز از بازار فردوسی بی‌مشتری بودن اکثر دلالان، مراجعه قابل توجه مردم برای دریافت خرید دلاری و بی‌خبری صرافان از آینده قیت دلار را نشان می‌دهد.

بازار ارز فردوسی تهران بر اساس گزارش میدانی تجارت‌نیوز شاهد مراجعه کمتر فروشندگان ارز نسبت به هفته گذشته بود.

به گزارش ایران‌جیب از تجارت‌نیوز امروز (یکشنبه یازدهم آذر ماه سال ۱۳۹۷ ) حال و هوای  بازار فردوسی تهران همانند هفته گذشته پرالتهاب نبود.

گزارش میدانی از این بازار، بی‌مشتری بودن اکثر دلالان و عدم حضور افرادی که پیش از این در صف‌ فروش دلار بودن را نشان می‌دهد.

در بازار امروز فردوسی تقاضا برای خرید دلار بیشتر از فروش دلار به نظر می‌رسید.

مشاهدات نشان می‌داد تب خرید دلار از صرافی بانک ملی بیش از جاهای دیگر بوده است.

بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی که هر فرد می‌تواند دو هزار و ۲۰۰ دلار دریافت کند، جمعیت وسیعی از مردم مقابل صرافی بانک ملی در انتظار ورود به بانک و دریافت سهمیه خود بودند؛ اما از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه به بعد با بسته شدن درب‌های بانک مواجه شدند.

دلالان دلارهای خود در نرخی متفاوت با نرخ صرافی‌ها معامله می‌کردند. آن‌ها دلار را در قیمت خرید ۱۱ هزار تا ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت فروش ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان معامله می‌کردند.


پیش‌بینی صرافان از آینده قیمت دلار

یکی از صرافی‌ها که تابلو «خرید و فروش ارز ندارد» را بر درب ورودی نصب کرده در پاسخ به علت کاهش معاملات امروز می‌گوید: فروش دلار نداریم چون خریدی نداشته‌ایم. کسی برای فروش دلارش به صرافی مراجعه نکرده و بازار با کمبود مواجه است. اینکه قیمت دلار به چند می‌رسد برای ما نیز مبهم است.

یکی دیگر از صرافی‌های فعال در بازار فردوسی به نامشخص بودن آینده دلار اشاره کرده و می‌گوید: اینکه قرار است قیمت دلار بالا برود یا پایین برای ما مشخص نیست و نمی‌توان حتی قیمت آن را برای فردا پیش‌بینی کرد، باید منتظر ماند و دید سیاست بانک مرکزی به چه صورت است.

در حالی که دلالان از نوسان قیمت دلار سخن می‌گویند یکی دیگر از صرافان می‌گوید: امروز در مقایسه با هفته گذشته با کاهش مراجعه مردم برای فروش دلارهایشان روبرو بودیم. اگر سیاست‌های دولت به همین ترتیب پیش برود کاهش بیشتر نرخ دلار دور از انتظار نیست.

در مجموع خیابان فردوسی در دو روز ابتدایی هفته جاری بازار آرام‌تری را در مقایسه با هفته گذشته داشته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها