کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مصدومیت سه سرنشین در واژگونی خودروی 206 + تصاویر


کد خبر : ۵۵۳۷۳یکشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲:۴۳۸۰۲ بازدید

بی توجهی به اصول صحیح رانندگی، برخورد خودروی سواری با درخت در بزرگراه آیت ا.. سعیدی، سه مصدوم بر جای گذاشت.

ساعت 22:10 دقیقه شب گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه125 مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با درخت و واژگونی آن، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه 38 و نجات 5 را به صدا درآورد و آتش نشانان به محل حادثه در شمال به جنوب بزرگراه آیت الله سعیدی، قبل از پل بهاران اعزام شدند.

به گفته امیررضا مرادی فرمانده آتش نشانان اعزامی: در زمان رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودروی سواری پژو206 با سه سرنشین مرد 19، 21 و 24 ساله با ورود به حاشیه سبز بین خط تندرو و کندرو بزرگراه، دچارواژگونی شده و به شدت با یک اصله درخت برخورد کرده بودند.

وی ادامه داد: همه سرنشینان این خودرو قبل از رسیدن آتش نشانان از خودرو خارج شده بودند که مصدومیت شدید دو نفر از آنها مشهود بود.

مرادی افزود:در پی این حادثه، یک دستگاه خودروی وانت پیکان با راکب 55 ساله یک دستگاه موتورسیکلت در هنگام تماشای این حادثه و قبل از رسیدن آتش نشانان برخورد کرده و موتور سوار به شدت از ناحیه خر دو پا دچار آسیب شده بود.

وی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل حادثه وقطع جریان برق خودروی پژو206 به یاری مصدومین حادثه شتافتند و با انتقال مصدومین به محل امن و انتقال خودرو به حاشیه بزرگراه و سپردن مصدومین به عوامل اورژانس با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی به ماموریت خود پایان دادند.

i2nuno23qee5pjdao0.jpg

taga7tjd7szjxcsnv01.jpg

5rjd9pdvozxcfz2224uj.jpg

yain0cgopycbho7tnxgq.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها