کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اعلام قیمت جدید خودروها حداکثر تا روز شنبه 10 آذرماه


کد خبر : ۵۵۲۷۲چهارشنبه، ۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷:۳۲۲۳۳۵۱ بازدید

یک مقام آگاه در وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمتگذاری جدید خودروها با دستور وزیر صنعت از سوی کارشناسان در دست بررسی است و ...
اعلام قیمت جدید خودروها حداکثر تا روز شنبه 10 آذرماهاعلام قیمت جدید خودروها حداکثر تا روز شنبه 10 آذرماه

یک مقام آگاه در وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمتگذاری جدید خودروها با دستور وزیر صنعت از سوی کارشناسان در دست بررسی است و انتظار می رود حداکثر تا شنبه هفته آینده (دهم آذرماه) اطلاع رسانی شود.

وی به افزایش قیمت برخی خودروها از سوی خودروسازان در روزهای گذشته از جمله محصولات شرکت زامیاد و پژو 206 اشاره کرد و گفت: «در این زمینه خودروسازان باید پاسخگو باشند.» 

«محسن صالحی نیا» معاون پیشین امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت، چهارشنبه بیست و سوم آبان ماه به ایرنا گفته بود، قیمت نهایی خودروها ۲۶ یا ۲۷ آبان با در نظر گرفتن همه جوانب کار از جمله قیمت های تمام شده خودروسازان و همچنین حق و حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام می‌شود.

گفتنی است چندی پیش عضو هیات علمی گروه مهندسی خودرو در دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: به روز رسانی قیمت خودرو، نیاز فوری این صنعت است و هر روز تاخیر در این زمینه زیان های متعددی را متوجه خودروسازان، قطعه سازان و صنایع وابسته و البته مردم می کند.

«امیرحسن کاکایی» به شایعات متعدد منتشر شده در زمینه قیمت گذاری اشاره کرد و گفت: هر یک روز تاخیر در اعلام قیمت ها، میلیاردها تومان زیان برای صنعت خودرو و سودهای بادآورده برای دلالان به دنبال دارد.

وی تاکید کرد «تعیین قیمت ها در حاشیه بازار» می تواند یکی از راهکارها باشد، زیرا بازار خودرو در شرایط بی تعادلی به سر می برد که از نقطه اصلی خود فاصله زیادی گرفته است.

کاکایی ادامه داد: وقتی اختلاف قیمت کارخانه ای و بازاری خودرو زیاد باشد، باید با نزدیک شدن به قیمت بازار بتدریج آن را به تعادل بازگردانیم یا باید بر اساس واقعیت های موجود تصمیم گیری کنیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها